Hop til indhold
ManTaurus

Randers Thai Massage. St. Voldgade

Recommended Posts

Så skulle jeg se om der stadig findes yngre thai piger i Randers, for som jeg tidligere har skrevet, så virker alle som om de er forsvundet fra byen, og dette sted bekræfter mig i det. Pigen / kvinden er vel fra 35 til 42 år, og ikke lige den type man forbinder med Thai massage med happy end, eller hvad ?. Lokalet virker til at være lukket, men står man udenfor, eller ringer på, bliver døren åbnet, og man bliver ført hen nag i lokalet hvor der er 2 / 3 lukkede rum, med en madras på gulvet. der lugtede ikke specielt godt, nærmest fugtigt. Hun kom så, og jeg blev venligt bedt om at tage underbukser af, og spurgte om jeg havde ondt nogle steder, og jeg svarede, som også er sandt, at jeg var lidt øm i skuldre og lænden. Selve massagen var rigtig god, og hun tager fat. Da jeg så skal vende mig om, begynder hun at massere mine lår og ben. Der havde ikke været nogen tilfældige berøringer mellem mine lår eller strejfen af mine kønsdele. men pludselig spørger hun så om "Den Der" også skal masseres, jo tak siger jeg, og hun begynder at gnide pinden, og heldigvis gav hun mig lov til at befamle hendes iøvrigt flotte bryster, men hun tog desværre ikke BH af. MEN da jeg begyndte at befamle hendes bryster ( Jo Jo, jeg havde spurgt om lov først ), så var det som om at HJ, skulle afsluttes så hurtigt som muligt, og det var et stort minus. Hun forlangte 700 kroner for et HJ, men jeg tilbød 600, som jeg giver de andre steder. Jeg tror ikke at 700 havde fået hende til at tage BH af alligevel.

Men selv ryg massagen var god, men HJ var sløjt. Ikke noget med hun stille fik DEN op at stå, Det var bare at tage fat og så gnubbe løs, så det kan ikke anbefales at få HJ.

Og desværre må jeg fortsat konstatere, at der er vist ingen unge Thai Piger tilbage i Randers. Og der er ikke den der pirrende eller forførende gang massage mær kønsdelene. Det er som om at alle steder er ren business, og at HJ blot skal overstås så de kan komme penge i kassen. øv øv.

om jeg kommer igen, NEJ. !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Adressen er St. Voldgade 1,  8900  Randers

Redigeret af Monty

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Adressen er St. Voldgade 1,  8900  Randers

Det er ikke sikkert, der ligger også en hvor anmelderen har beskrevet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan være forvirrende med adressen, det giver jeg begge ret i, for da stedet ligger på skellet mellem Borgergade og St. Voldgade, så kan stedet være svær at sådan lige at se adressen på, MEN jeg vil mene det ligger på Borgergade. man Navnet stemmer i alle fald . .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Igen.

Randers Thai Massage, som er den der er anmeldt, ligger i st. Voldgade 1.

Del dette indlæg

Link til indlæg

nej det var han ikke. Der stod Randers Thai Massage på facaden. Men der skulle ligge et andet Thai massage sted på Borgergade 3, ved navn Kanoknan Thai massage, men den kunne jeg ikke finde ( måske en for gammel adresse), så jeg fandt blot Randers Thai Massage, og gik ud fra at det skulle være førnævnte sted.

Men alligevel så er stedet ikke værd at skrive mere om . . . . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...