Hop til indhold

Recommended Posts

Jasmine in Horsens I visited here in the evening. She is a lovely and cheerful young lady. She opens the door with a smile. Her address is private and very clean. I think it is worth the 1500 I paid for her excellent service. And of course I will go back to you again.

https://annoncelight.dk/showad/426906

Del dette indlæg

Link til indlæg
no one skrev, den 17.5.2025 at 15:51:

Jasmine in Horsens I visited here in the evening. She is a lovely and cheerful young lady. She opens the door with a smile. Her address is private and very clean. I think it is worth the 1500 I paid for her excellent service. And of course I will go back to you again.

https://annoncelight.dk/showad/426906

fake annonce på pas… skumle bagmænd

Del dette indlæg

Link til indlæg
VikingLeo skrev, den 8.6.2025 at 11:28:

fake annonce på pas… skumle bagmænd

Hmmm - Hvad mon du bygger den påstand på?

Jeg siger ikke du ikke har ret, for jeg ved reelt intet om det, men jeg kan blot sige at jeg her til aften tog chancen for holdet og besøgte Jasmine. Da jeg på forhånd havde læst din kommentar var jeg meget påpasselig og obs på situationen både under bestillingen og ved ankomsten.

Men jeg må da bare sige at jeg absolut intet unormalt oplevede. Tværtimod blev jeg modtaget af en ung, smilende og meget lækker lille pige, som jeg valgte at spendere en time med. Og jeg fik en super behandling med lækker massage, dernæst blowjob og slutteligt et frækt handjob. Det hele blev afsluttet med fin snak med en meget imødekommende og åben pige og så et varmt bad i et pænt moderniseret mindre badeværelse.

Så absolut en god oplevelse. Og det er helt sikkert pigen der er på både billederne og videoen, oven i købet kan jeg se de er taget i det aktuelle værelse og seng. Så jeg har ingen fake eller andet skummelt oplevet. Om jeg så bare har været heldig skal jeg lade være usagt, men jeg har ingen betænkninger ved at komme igen. Der var en anden pige i lejligheden som vist var spansk og lidt ældre. Så om der kan være forskel på at besøge de to piger ved jeg så ikke, men Jasmine, som er Thai var i hvert fald ganske god.

Eneste minus er at prisen var lidt høj i forhold til hvad man kan besøge en thaipige for rigtig mange andre steder. Til gengæld var hun væsentlig mere lækker end mange af de halvgamle piger der ellers render rundt diverse steder, så jeg synes det retfærdiggør prisen. Prisen var 1.500 kr. for en time med FP, hvilket nok er meget normalt, men det dyre ligger i, at man som regel kan få en times massage og HJ for omkring 800 kr. de fleste andre steder. Jasmine vil have 1.100 kr. for dette, så derfor valgte jeg at give den fuld skrue med FP når forskellen alligevel ikke var større.

Udseende 10/10
Ægthed ift. annoncen 10/10
Service 10/10
Smil og Imødekommenhed gennem seancen 7/10
Værelset 7/10
Badeværelset 8/10
Beliggenhed 7/10 (Det ligger ud til en meget befærdet vej i Horsens, men da opgangdøren er ulåst kan man hurtigt komme ind og være mere diskret i opgangen uden nogen tænker over det: Desuden kender jeg ikke et øje i Horsens, så jeg er egentlig ligeglad når det er i den by)
Gentagelsesfare 7/10 (Alene pga. den høje pris at denne karakter ikke er 10/10)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...