Hop til indhold
PoulPik

HEJ SKAT BRI HER.., Århus og København

Recommended Posts

Malle47 skrev, 1 time siden:

Jeg har legit hun har nogle sjove regler men legit 

Regler?

Okay, men hvor mødte du hende? Kbh eller Århus?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun har nogle regler med en kammerat tager imod betaling fordi der en som tog hendes penge forleden dag, men cool pige og sød og virkelig seriøs hun har forklaret mig flere gange om jeg er tryg ved det det bare ren sikkerhed, jeg er bestemt ikke fan af at betale til en vagt men det betale sig hun er virkelig freaky og anbefaler spring ud i det for man vil ikke fortryde det altså hvis i er tilpas med det.

jeg betalte 5000kr og for 5 timer hvor vi bland andet drak vin og hyggede som det passet også både anal og alt virkelig uskyldig sjov og fræk pige

sex 10

blow 10

alt ved hende 10

men hun stopper snart permanent men fik taget hendes privat nr er selv en mand på 55

Del dette indlæg

Link til indlæg
Malle47 skrev, den 19.5.2025 at 11:50:

Ja hun har nogle regler med en kammerat tager imod betaling fordi der en som tog hendes penge forleden dag, men cool pige og sød og virkelig seriøs

Hej Malle, det der lyder jo præcis som de fakes som vi er blevet oversvømmet af på det seneste. Er du ikke en champ og beskrive hele proceduren ? Jeg går ud fra det er noget i stil med. Parker bilen og så kommer min kammerat lige og letter dig for 5K.  Og så fik du adressen derefter ? Det er fandme modigt , respekt hvis det var proceduren ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Ja der virker lidt Sketchy, men fik samme forklaring fra hende, dog at man aflevere pengene ved døren, og fyren så går - men var usikker på om døren bare blev lukket, når man havde afleveret pengene, og takkede nej

Redigeret af PoulPik

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, for 11 minutter siden:

Ja der virker lidt Sketchy, men fik samme forklaring fra hende, dog at man aflevere pengene ved døren, og fyren så går - men var usikker på om døren bare blev lukket, når man havde afleveret pengene, og takkede nej

Hvornår fik du fat i hende? Får ikke noget ligenu

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, for 12 minutter siden:

Hun bliver vist nødt til at lave en anden måde at afregne på - der er ingen der har tænkt sig at spilde flere tusind kroner på det der setup.

Og som jeg siger, den der "opskrift" har jeg selv stødt på en hel del gange - en del af scam'et går ud på at pigen er meget sådan "take it or leave it" afslappet omkring det hvilket skal få kunden til at tænke "nå vi prøver". Farvel penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
F-jernet skrev, for 10 minutter siden:

Hun bliver vist nødt til at lave en anden måde at afregne på - der er ingen der har tænkt sig at spilde flere tusind kroner på det der setup.

Og som jeg siger, den der "opskrift" har jeg selv stødt på en hel del gange - en del af scam'et går ud på at pigen er meget sådan "take it or leave it" afslappet omkring det hvilket skal få kunden til at tænke "nå vi prøver". Farvel penge.

Også min tanke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Berk skrev, for 13 minutter siden:

Hvornår fik du fat i hende? Får ikke noget ligenu

Tidligere idag på sms

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, den 21.5.2025 at 17:44:

Ja der virker lidt Sketchy

Lidt? :D

Klassisk scam taktik netop med dør lukket eller vagten/medhjælperen (som jo fx kunne være et eg medlem) bare står uden foran en tilfældig dør eller opgang (opgangen har vi hørt i årevis). Variant er 'skal lige på toilet med vindue' eller 'ud og hente noget/aflevere penge/sige alt er ok i bilen til min chauffør'. Som alt andet scam køres taktikken på LOKKE (vinde, få, take it or leave it, sidste chance, kun i dag) og PIRKE til empati ift tryghed (sikkerhed, havde en grim overfald, det forstår du gost ikke). Der ER ikke så mange måder at scamme på om det er fysisk, paysafe, cash, mail, tlf. Psykologisk taktiske mønstre også brugt af detailhandel, reklamebranchen, marketing. 

Malle47 skrev, den 19.5.2025 at 11:50:

jeg betalte 5000kr

Hvordan konkret @Malle47

Kontant i hånden. Hvordan var vagten? Ung, gammel, dansker, somalier, etiopier, hvor stod han henne, plejer du at smide 5000 cash uden sikkerhed for en pige, du aldrig har besøgt og hvor var hun henne i Århus/hvilken slags bolig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen altså ved ikke er måske lidt naiv men er glad for jeg er det i den årsag gav 5000kr men hun er virkelig altså prøv og snak med hende og få en tid det er tros alt hendes sidste siger hun ihvertfsld hun er ikke stof misbruger eller noget det var en ung smuk fyr som var forneden og pisse sød kunne ikke lade være hans charme var udmostålig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Malle47 skrev, for 16 minutter siden:

Jamen altså ved ikke er måske lidt naiv men er glad for jeg er det i den årsag gav 5000kr men hun er virkelig altså prøv og snak med hende og få en tid det er tros alt hendes sidste siger hun ihvertfsld hun er ikke stof misbruger eller noget det var en ung smuk fyr som var forneden og pisse sød kunne ikke lade være hans charme var udmostålig. 

Ham jeg så og skred fra var en ækel og grim 2. generationsindvandrer.

Men måske var du ikke på arbejde den dag?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke måske de har flere til det måske jeg skulle komme lidt ofte for at få bedre indtryk 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En lidt mere sober tone, tak.

Sonny99 skrev, den 22.5.2025 at 22:00:

Ham jeg så og skred fra var en ækel og grim 2. generationsindvandrer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...