PoulPik 368 Skrevet 17. Maj (edited) Hun har også været i kbh, men er der nogen der reelt har mødt hende, eller er det en fake? https://annoncelight.dk/showad/426329 Redigeret 18. Maj af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle47 25 Skrevet 19. Maj Jeg har legit hun har nogle sjove regler men legit 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 368 Skrevet 19. Maj Malle47 skrev, 1 time siden: Jeg har legit hun har nogle sjove regler men legit Regler? Okay, men hvor mødte du hende? Kbh eller Århus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle47 25 Skrevet 19. Maj Århus hun er virkelig sød pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle47 25 Skrevet 19. Maj Ja hun har nogle regler med en kammerat tager imod betaling fordi der en som tog hendes penge forleden dag, men cool pige og sød og virkelig seriøs hun har forklaret mig flere gange om jeg er tryg ved det det bare ren sikkerhed, jeg er bestemt ikke fan af at betale til en vagt men det betale sig hun er virkelig freaky og anbefaler spring ud i det for man vil ikke fortryde det altså hvis i er tilpas med det. jeg betalte 5000kr og for 5 timer hvor vi bland andet drak vin og hyggede som det passet også både anal og alt virkelig uskyldig sjov og fræk pige sex 10 blow 10 alt ved hende 10 men hun stopper snart permanent men fik taget hendes privat nr er selv en mand på 55 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 368 Skrevet 21. Maj Ingen andre der har mødt hende? Hun ser jo meget fræk ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 313 Skrevet 21. Maj Malle47 skrev, den 19.5.2025 at 11:50: Ja hun har nogle regler med en kammerat tager imod betaling fordi der en som tog hendes penge forleden dag, men cool pige og sød og virkelig seriøs Hej Malle, det der lyder jo præcis som de fakes som vi er blevet oversvømmet af på det seneste. Er du ikke en champ og beskrive hele proceduren ? Jeg går ud fra det er noget i stil med. Parker bilen og så kommer min kammerat lige og letter dig for 5K. Og så fik du adressen derefter ? Det er fandme modigt , respekt hvis det var proceduren ! 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 368 Skrevet 21. Maj (edited) Ja der virker lidt Sketchy, men fik samme forklaring fra hende, dog at man aflevere pengene ved døren, og fyren så går - men var usikker på om døren bare blev lukket, når man havde afleveret pengene, og takkede nej Redigeret 21. Maj af PoulPik 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Berk 0 Skrevet 21. Maj PoulPik skrev, for 11 minutter siden: Ja der virker lidt Sketchy, men fik samme forklaring fra hende, dog at man aflevere pengene ved døren, og fyren så går - men var usikker på om døren bare blev lukket, når man havde afleveret pengene, og takkede nej Hvornår fik du fat i hende? Får ikke noget ligenu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 313 Skrevet 21. Maj PoulPik skrev, for 12 minutter siden: Ja der virker lidt Sketchy, men fik samme forklaring fra hende, dog at man aflevere pengene ved døren, og fyren så går - men var usikker på om døren bare blev lukket, når man havde afleveret pengene, og takkede nej Hun bliver vist nødt til at lave en anden måde at afregne på - der er ingen der har tænkt sig at spilde flere tusind kroner på det der setup. Og som jeg siger, den der "opskrift" har jeg selv stødt på en hel del gange - en del af scam'et går ud på at pigen er meget sådan "take it or leave it" afslappet omkring det hvilket skal få kunden til at tænke "nå vi prøver". Farvel penge. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 368 Skrevet 21. Maj F-jernet skrev, for 10 minutter siden: Hun bliver vist nødt til at lave en anden måde at afregne på - der er ingen der har tænkt sig at spilde flere tusind kroner på det der setup. Og som jeg siger, den der "opskrift" har jeg selv stødt på en hel del gange - en del af scam'et går ud på at pigen er meget sådan "take it or leave it" afslappet omkring det hvilket skal få kunden til at tænke "nå vi prøver". Farvel penge. Også min tanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 368 Skrevet 21. Maj Berk skrev, for 13 minutter siden: Hvornår fik du fat i hende? Får ikke noget ligenu Tidligere idag på sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 643 Skrevet 22. Maj PoulPik skrev, den 21.5.2025 at 17:44: Ja der virker lidt Sketchy Lidt? Klassisk scam taktik netop med dør lukket eller vagten/medhjælperen (som jo fx kunne være et eg medlem) bare står uden foran en tilfældig dør eller opgang (opgangen har vi hørt i årevis). Variant er 'skal lige på toilet med vindue' eller 'ud og hente noget/aflevere penge/sige alt er ok i bilen til min chauffør'. Som alt andet scam køres taktikken på LOKKE (vinde, få, take it or leave it, sidste chance, kun i dag) og PIRKE til empati ift tryghed (sikkerhed, havde en grim overfald, det forstår du gost ikke). Der ER ikke så mange måder at scamme på om det er fysisk, paysafe, cash, mail, tlf. Psykologisk taktiske mønstre også brugt af detailhandel, reklamebranchen, marketing. Malle47 skrev, den 19.5.2025 at 11:50: jeg betalte 5000kr Hvordan konkret @Malle47 Kontant i hånden. Hvordan var vagten? Ung, gammel, dansker, somalier, etiopier, hvor stod han henne, plejer du at smide 5000 cash uden sikkerhed for en pige, du aldrig har besøgt og hvor var hun henne i Århus/hvilken slags bolig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle47 25 Skrevet 22. Maj Jamen altså ved ikke er måske lidt naiv men er glad for jeg er det i den årsag gav 5000kr men hun er virkelig altså prøv og snak med hende og få en tid det er tros alt hendes sidste siger hun ihvertfsld hun er ikke stof misbruger eller noget det var en ung smuk fyr som var forneden og pisse sød kunne ikke lade være hans charme var udmostålig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sonny99 16 Skrevet 22. Maj Malle47 skrev, for 16 minutter siden: Jamen altså ved ikke er måske lidt naiv men er glad for jeg er det i den årsag gav 5000kr men hun er virkelig altså prøv og snak med hende og få en tid det er tros alt hendes sidste siger hun ihvertfsld hun er ikke stof misbruger eller noget det var en ung smuk fyr som var forneden og pisse sød kunne ikke lade være hans charme var udmostålig. Ham jeg så og skred fra var en ækel og grim 2. generationsindvandrer. Men måske var du ikke på arbejde den dag? 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle47 25 Skrevet 22. Maj Ved ikke måske de har flere til det måske jeg skulle komme lidt ofte for at få bedre indtryk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb007 89 Skrevet 23. Maj Alt er mistænkelig ved det her show 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1938 Skrevet 25. Maj En lidt mere sober tone, tak. Sonny99 skrev, den 22.5.2025 at 22:00: Ham jeg så og skred fra var en ækel og grim 2. generationsindvandrer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg