Hop til indhold
Prikken

Lucky, Randers

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/370576

Jeg besøgte stedet fordi en anden her gav en anmeldelse af stedet og hans oplevelse lød spændende :-)

Der har været tvivl om stedets navn og adresse, så det sted jeg anmelder hedder altså Lucky. Det står højt og larmende på vinduerne og det ligger i Vester Kirkestræde.
Den anden anmelder taler også om Lucky, men jeg er i tvivl om vi har besøgt samme sted/person - derfor en ny tråd.

Stedet ser meget sobert ud udefra. Inde er det nydeligt og med fint badeværelse. To modne damer, den ene formodentlig telefondame. Jeg tror jeg skrev med to forskellige personer, da jeg bestilte tid.

Massøren nok i 50erne. Meget slank, nærmest spinkel. I forhold til hendes krop var brysterne lidt overdimensionerede, så hun har nok fået hjælp til at nå op på en C-skål.
Meget venlig, respektfuld, nydelig dame, men overhovedet ikke sexet efter min smag. Jeg foretrækker damer med lidt mere sul på kroppen :-). Hun kender hun enkelte danske ord, så noget besværlig kommunikation.

Selv om det ser sobert ud udefra, handler det om at sælge, sælge, sælge inde i massagerummet.
Massagen ikke synderlig god, sikkert af samme årsag. Kluntede forsøg på pirring. Efter turn around fremprovokering af en boner, med efterfølgende udløsning - nok mest fordi hun har et godt håndarbejde, liderligheden udeblev.

Under massagen tørrede hun konstant af med køkkenrulle efter olien. Besynderligt og irriterende.

Lige efter massagen var begyndt, kom en anden kunde. Han sad i forlokalet og snakkede med telefondamen resten af tiden kunne jeg høre. Det fortæller noget om hvor lydt der er, så evt aktiviteter i massagerummet kan høres i forlokalet. Og når man går ud af massagerummet, træder man lige ud i den anden kunde. Jeg er ikke fra Randers, så jeg er ligeglad. Men hvis du ønsker diskretion, er det næppe stedet for dig :-)

Jeg stod på gaden efter 45 min og jeg kommer ikke igen.

Næste gang går jeg nok lidt længere ned ad gaden og besøger Emmee :-)
Hun er lækker, indlevende og giver en oplevelse lysår fra den jeg fik hos Lucky.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lucky er en Thaipige på ca. 27-29 år, vil jeg tro. Hun er ok til sexdelen, men kun middelmådig til massagedelen. Emme, til gengæld - er fabelagtig til selve massagen, men plejer at give stafetten videre til de yngre piger, når massagedelen er færdig. Emme, som er ejeren er, vil jeg tro, ca. 45-50 og sød og rar, men ikke sexet i den forstand. Heller ikke som sådan slank.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 5 timer siden:

Lucky er en Thaipige på ca. 27-29 år, vil jeg tro. Hun er ok til sexdelen, men kun middelmådig til massagedelen. Emme, til gengæld - er fabelagtig til selve massagen, men plejer at give stafetten videre til de yngre piger, når massagedelen er færdig. Emme, som er ejeren er, vil jeg tro, ca. 45-50 og sød og rar, men ikke sexet i den forstand. Heller ikke som sådan slank.

Tak for info. Lucky holdt så nok en fridag, da jeg var forbi. 

Har godt set andre omtale, at Emmee giver stafetten videre. Det gjorde hun bestemt ikke, da jeg var der. Men det er nok også et par år siden.

Og nej, jeg vil heller ikke kalde hende slank, men det er præcis det jeg kan lide.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...