Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige mødt denne 18 årige skønhed. 

https://annoncelight.dk/showad/428422

Jeg startede med at sige , at jeg tager 15 min. Men endte i stedet med 45 min da jeg så hende. 

Hun er er ekstremt smuk. Og alderen er ihvertfald 18 år, det er der ingen tvivl om. 

Hun er charmerende og sød på en helt speciel måde, og så har hun en gudinde krop uden lige. Ansigtet er virkelig også noget af det smukkeste jeg har set i denne branche. 

Hun er ihvertfald 100% dansk. Og billederne er også retvisende. 

Pas godt på hende. 

Skrevet

Flot velskabt og ung dansk tøs. Lækkert. 
er også intereseret i hvordan I mødtes. Samler man hende op? 

Skrevet
  • Author

PoulPik skrev, for 21 minutter siden:

Hvordan mødtes i?

I din bil eller hvordan?

Vi mødtes på hotel i København. Jeg er på hotel her de næste par dage. 

BLUC2720 skrev, for 4 minutter siden:

Flot velskabt og ung dansk tøs. Lækkert. 
er også intereseret i hvordan I mødtes. Samler man hende op? 

Nej. Hun kom selv over til mig... jeg aftalte det hele over sms. Og så fik jeg snakket med hende, da hun var på vej herover. Da det skulle være helt diskret. 

Skrevet
xazia skrev, for 5 timer siden:

alderen er ihvertfald 18 år, det er der ingen tvivl om. 

Bare nysgerrig, hvordan kan du være sikker? Mange piger kan sagtens skrive de er 18,19 og da også se utrolig unge ud, men så være 23,24.. jeg glemmer sent en pige jeg mødtes med fast for mange år siden.. hun reklamerede med at være 20. jeg tænkte at det nok passede meget godt, hun var sådan  ultra klassisk ungpige af udseende. Glat, fast, ungdommelig. indtil hun en dag afslørede sin rigtige alder: 31. det lyder som en historie fra de varme lande men jeg var mildest talt i chok :D 

Skrevet
  • Author

hamder-anders skrev, for 3 minutter siden:

Bare nysgerrig, hvordan kan du være sikker? Mange piger kan sagtens skrive de er 18,19 og da også se utrolig unge ud, men så være 23,24.. jeg glemmer sent en pige jeg mødtes med fast for mange år siden.. hun reklamerede med at være 20. jeg tænkte at det nok passede meget godt, hun var sådan  ultra klassisk ungpige af udseende. Glat, fast, ungdommelig. indtil hun en dag afslørede sin rigtige alder: 31. det lyder som en historie fra de varme lande men jeg var mildest talt i chok :D 

Jeg startede med at sige, er du sikker på du er 18 eller er der lidt moms på?.  Og spurgte til hendes årstal og hun svarede ret hurtigt. Men det må jeg stole på. 

Skrevet
xazia skrev, for 12 timer siden:

Jeg har lige mødt denne 18 årige skønhed. 

https://annoncelight.dk/showad/428422

Jeg startede med at sige , at jeg tager 15 min. Men endte i stedet med 45 min da jeg så hende. 

Hun er er ekstremt smuk. Og alderen er ihvertfald 18 år, det er der ingen tvivl om. 

Hun er charmerende og sød på en helt speciel måde, og så har hun en gudinde krop uden lige. Ansigtet er virkelig også noget af det smukkeste jeg har set i denne branche. 

Hun er ihvertfald 100% dansk. Og billederne er også retvisende. 

Pas godt på hende. 

Jeg skal mødes med hende i aften. Kan du fortælle lidt om hvordan hendes blow er og hvordan hun kysser? Skriver selvfølgelig en anmeldelse af hende efterfølgende : ) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.