Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige mødt denne 18 årige skønhed. 

https://annoncelight.dk/showad/428422

Jeg startede med at sige , at jeg tager 15 min. Men endte i stedet med 45 min da jeg så hende. 

Hun er er ekstremt smuk. Og alderen er ihvertfald 18 år, det er der ingen tvivl om. 

Hun er charmerende og sød på en helt speciel måde, og så har hun en gudinde krop uden lige. Ansigtet er virkelig også noget af det smukkeste jeg har set i denne branche. 

Hun er ihvertfald 100% dansk. Og billederne er også retvisende. 

Pas godt på hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flot velskabt og ung dansk tøs. Lækkert. 
er også intereseret i hvordan I mødtes. Samler man hende op? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

PoulPik skrev, for 21 minutter siden:

Hvordan mødtes i?

I din bil eller hvordan?

Vi mødtes på hotel i København. Jeg er på hotel her de næste par dage. 

BLUC2720 skrev, for 4 minutter siden:

Flot velskabt og ung dansk tøs. Lækkert. 
er også intereseret i hvordan I mødtes. Samler man hende op? 

Nej. Hun kom selv over til mig... jeg aftalte det hele over sms. Og så fik jeg snakket med hende, da hun var på vej herover. Da det skulle være helt diskret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
xazia skrev, for 5 timer siden:

alderen er ihvertfald 18 år, det er der ingen tvivl om. 

Bare nysgerrig, hvordan kan du være sikker? Mange piger kan sagtens skrive de er 18,19 og da også se utrolig unge ud, men så være 23,24.. jeg glemmer sent en pige jeg mødtes med fast for mange år siden.. hun reklamerede med at være 20. jeg tænkte at det nok passede meget godt, hun var sådan  ultra klassisk ungpige af udseende. Glat, fast, ungdommelig. indtil hun en dag afslørede sin rigtige alder: 31. det lyder som en historie fra de varme lande men jeg var mildest talt i chok :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hamder-anders skrev, for 3 minutter siden:

Bare nysgerrig, hvordan kan du være sikker? Mange piger kan sagtens skrive de er 18,19 og da også se utrolig unge ud, men så være 23,24.. jeg glemmer sent en pige jeg mødtes med fast for mange år siden.. hun reklamerede med at være 20. jeg tænkte at det nok passede meget godt, hun var sådan  ultra klassisk ungpige af udseende. Glat, fast, ungdommelig. indtil hun en dag afslørede sin rigtige alder: 31. det lyder som en historie fra de varme lande men jeg var mildest talt i chok :D 

Jeg startede med at sige, er du sikker på du er 18 eller er der lidt moms på?.  Og spurgte til hendes årstal og hun svarede ret hurtigt. Men det må jeg stole på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
xazia skrev, for 12 timer siden:

Jeg har lige mødt denne 18 årige skønhed. 

https://annoncelight.dk/showad/428422

Jeg startede med at sige , at jeg tager 15 min. Men endte i stedet med 45 min da jeg så hende. 

Hun er er ekstremt smuk. Og alderen er ihvertfald 18 år, det er der ingen tvivl om. 

Hun er charmerende og sød på en helt speciel måde, og så har hun en gudinde krop uden lige. Ansigtet er virkelig også noget af det smukkeste jeg har set i denne branche. 

Hun er ihvertfald 100% dansk. Og billederne er også retvisende. 

Pas godt på hende. 

Jeg skal mødes med hende i aften. Kan du fortælle lidt om hvordan hendes blow er og hvordan hun kysser? Skriver selvfølgelig en anmeldelse af hende efterfølgende : ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...