Hop til indhold

Trans Eva / Jackeline - Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Eva i dag, og det var faktisk rigtig fint. Tror godt det kan være hende på billederne, lidt mindre pik, men den var ok stor. Hun var ik super som passiv (synes det var lidt svært at komme "helt i bund" so to speak), men hun gjorde det godt som aktiv og dominerende. Alt i alt rigtig fint.

Skrevet
John Nielsen skrev, den 17.5.2025 at 21:58:

Besøgte Eva i dag, og det var faktisk rigtig fint. Tror godt det kan være hende på billederne, lidt mindre pik, men den var ok stor. Hun var ik super som passiv (synes det var lidt svært at komme "helt i bund" so to speak), men hun gjorde det godt som aktiv og dominerende. Alt i alt rigtig fint.

Tak for anmeldelsen.

Hun ser nu også interessant ud, men er der nogen som har været forbi Jackeline og kan dele lidt info?

Og ved i hvor længe de bliver i Aarhus 

Skrevet
  • Author

God dag derude,

Jeg har for lidt tid siden besøgt Jackeline.

Det positive er, at det er hende på billederne, hun er flot, fræk og har en fin størrelse pik.

Dog var der langt fra de aftalte og betalte ydelser, til det som blev leveret. Hun var med på alt over besked, men leverede desværre ikke det som vi havde aftalt. Hendes engelsk er ikke eksisterende, hvilket gjorde det besværligt. 

Hun virkede dog oprigtigt tændt under vores møde - så hvis man ikke har specifikke ønsker, som jeg, er hun nok et besøg værd. 

• 5 months later...
Skrevet
Jamescole11 skrev, den 26.5.2025 at 13:23:

God dag derude,

Jeg har for lidt tid siden besøgt Jackeline.

Det positive er, at det er hende på billederne, hun er flot, fræk og har en fin størrelse pik.

Dog var der langt fra de aftalte og betalte ydelser, til det som blev leveret. Hun var med på alt over besked, men leverede desværre ikke det som vi havde aftalt. Hendes engelsk er ikke eksisterende, hvilket gjorde det besværligt. 

Hun virkede dog oprigtigt tændt under vores møde - så hvis man ikke har specifikke ønsker, som jeg, er hun nok et besøg værd. 

Hvad havde du da af specielle ønsker som ikke blev leveret?

Og hvad tænker du hun leverer fint?

Skrevet
  • Author

Hej Peter,

Jeg havde nogle specifikke ønsker ift. servicen, golden shower og lign. som ikke kunne lade sig gøre alligevel trods aftalt.

Dog er det hende på billederne og jeg kunne godt selv være fristet til et besøg mere, så det var ikke en ringe oplevelse. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.