Gueste 2 Skrevet 16. Maj Jeg har idag besøgt JULIET i Herning https://annoncelight.dk/showad/425106 Umiddelbart ikke hende på billedet Vi havde lavet en aftale og da jeg mødte op blev der ikke åbnet, jeg måtte stå og vente hvilket jeg var så dum at gøre. Da jeg endelig blev lukket ind blev jeg sendt ind i et rum åbentbart et venterum fandt jeg ud a der skulle jeg bare være smuttet. Men til agten jeg betalte 500 for 20 minutter, med blowjob uden kondom men det gad hun ikke så der røg kondom på med det samme. Og hun begyndte ride mig hvilket hun er okay til, men jeg ville gerne være færdig så foreslog doggy hvilket jeg hurtigt fik udløsning så alt i alt en okay oplevelse for 500. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kandenklappe 86 Skrevet 16. Maj Jeg har da besøgt hende før, og vurderede hende til at være 1:1 med billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 189 Skrevet 17. Maj man skulle tro tatoos ville give et hint til om det er hendes billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude TheDude 177 Skrevet 17. Maj Gueste skrev, for 16 timer siden: Umiddelbart ikke hende på billedet kingo40 skrev, for 12 minutter siden: man skulle tro tatoos ville give et hint til om det er hendes billeder Jeg kan huske hendes annonce fra da hun var Aarhus. Her havde hun også et par andre billeder hvor hun så meget anderledes ud. I alle fald nok til at jeg ikke tog afsted. Måske det havde noget at gøre med vinklerne fotos er taget ?? Så det kan være forklaringen på TS "Umiddelbart ikke hende på billedet ". Men ellers må man bare sige at hvis noget er for godt til at være sandt - som blow uden og sex i 15min for 500 - ja så............... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 59 Skrevet 17. Maj Vedkommende der svarer på henvendelser er forfærdeligt til sit job. Jeg spurgte ind til b2b som står nederst i annoncen, så blev jeg latterliggjort. / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horny 33 Skrevet 18. Maj Det pigen på billederne jeg mødte. Har besøgt pigen 2 gange. Første gang super oplevelse. Men anden gang var hun vist lidt træt. Samme oplevelse med blow anden gang. Men til en tusse for en time, er hun lækker bare at kneppe. Så fuck med blow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roccos 15 Skrevet 19. Maj Kan se der er delte meninger herinde. Hende jeg mødte var ældre end 22 og havde tatoveringer som hende på billederne ikke har. Men fik en super service dog. Desværre nok ikke genbesøg da det ikke er særlig diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg