Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har idag besøgt JULIET i Herning

https://annoncelight.dk/showad/425106

Umiddelbart ikke hende på billedet 

Vi havde lavet en aftale og da jeg mødte op blev der ikke åbnet, jeg måtte stå og vente hvilket jeg var så dum at gøre. Da jeg endelig blev lukket ind blev jeg sendt ind i et rum åbentbart et venterum fandt jeg ud a der skulle jeg bare være smuttet. Men til agten jeg betalte 500 for 20 minutter, med blowjob uden kondom men det gad hun ikke så der røg kondom på med det samme. Og hun begyndte ride mig hvilket hun er okay til, men jeg ville gerne være færdig så foreslog doggy hvilket jeg hurtigt fik udløsning så alt i alt en okay oplevelse for 500.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gueste skrev, for 16 timer siden:

Umiddelbart ikke hende på billedet 

kingo40 skrev, for 12 minutter siden:

man skulle tro tatoos ville give et hint til om det er hendes billeder

Jeg kan huske hendes annonce fra da hun var Aarhus. Her havde hun også et par andre billeder hvor hun så meget anderledes ud. I alle fald nok til at jeg ikke tog afsted. Måske det havde noget at gøre med vinklerne fotos er taget ??

Så det kan være forklaringen på TS "Umiddelbart ikke hende på billedet ". 

Men ellers må man bare sige at hvis noget er for godt til at være sandt - som blow uden og sex i 15min for 500 - ja så...............;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vedkommende der svarer på henvendelser er forfærdeligt til sit job.  Jeg spurgte ind til b2b som står nederst i annoncen, så blev jeg latterliggjort.

/ Western

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det pigen på billederne jeg mødte.

Har besøgt pigen 2 gange. Første gang super oplevelse. Men anden gang var hun vist lidt træt. Samme oplevelse med blow anden gang.

Men til en tusse for en time, er hun lækker bare at kneppe. Så fuck med blow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se der er delte meninger herinde. 
Hende jeg mødte var ældre end 22 og havde tatoveringer som hende på billederne ikke har. 
Men fik en super service dog. 
Desværre nok ikke genbesøg da det ikke er særlig diskret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...