Randers_Borger 239 Skrevet 16. Maj Jeg har forleden besøgt Amalia's Line/Filippinsk Massage i Randers, hvilket var en god oplevelse der kan anbefales. Venlige lyse lokaler, det er rent og pænt. Der gives god, kompetent og dejlig massage, ren velvære og man er tilpas når man går derfra. Der snydes ikke med tiden, hun er helt reel. Se yderligere info på webside: www.filippinsk-massage.dk/ Ja, jeg kommer igen. P.s. Der er ikke noget ekstra, kun massage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 6 Skrevet 16. Maj har også været der...ja god afslappende massage, jeg foretrækker nu ellers halvmørke rum, men jeg tror også jeg skal forbi igen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 441 Skrevet 16. Maj ER der andre steder i Dk hvor man kan få Filippinsk massage og måske mere for en merpris ... der er forlang til Randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 6 Skrevet 22. Maj Stenbukken4700 skrev, den 16.5.2025 at 15:31: ER der andre steder i Dk hvor man kan få Filippinsk massage og måske mere for en merpris ... der er forlang til Randers ved ikke om det direkte er fillipinsk massage, nok bare en fra Fillipinerne der giver Thaimassage...har aldrig hørt om det før andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg