Hop til indhold
Zoidberg

Frejaahh - dansk ungpige guf fra øverste hylde!

Recommended Posts

Da min “faste” GP var taget på studietur på den anden side af kloden, så blev jeg tvunget til at prøve noget nyt for klare den søde kløe.

Jeg havde før lagt mærke til Frejaahhs annonce, men hendes meget få besøg i København passede ikke ind i min kalender.

Heldigvis passede det ind da hun besøgte København sidst. Jeg havde læst de få anmeldelser som var på EG. Alle roste hendes udseende, men stedet/hotellet hun modtog besøg på fik ikke de bedste ord med sig. Derudover blev der også skrevet om at hun vil have at man sender et billede af sig selv. 

Jeg tog kontakt til Frejaahh over sms. Jeg fandt et feriebillede frem hvor jeg har solbriller på - og sendte det. Jeg inviterede Frejaahh på 2 timers besøg på et lækkert hotel i København - det var det som de fleste på EG anbefalede. Aftalen kom i hus.

Jeg kunne dog ikke vente med at mødes med hende. Sent samme aften spurgte jeg hende om hun havde tid til et hurtigt besøg på 1 time. Det havde hun heldigvis. 

Da jeg ankom på hotellet skrev hun hvor jeg skulle gå hen. Da jeg stod udenfor hendes dør og bankede på tog jeg mig selv i at blive meget spændt på at se om hun levede op til mine forventninger - det gjorde hun! Wauw! Hun så bare flot, fræk, ung og lækker ud.
Ind med mig. Lidt smalltalk og afregning. Vi startede med at kysse. Hun kysser godt med pirrende og nysgerrig tunge. Jeg afklædte hende imens vi kyssede - sådan lidt kæresteagtigt. Hendes bryster er store, ægte, og de sidder prefekt - som de gør på en ungpige. Hendes nipples er små og velproportionerede - da jeg slikkede lidt på dem tog hun selv fat i dem med to fingre og klemte dem hårdt. 
Jeg havde afklædt hende helt og begyndte at slikke hende. Hertil må jeg ærligt sige at jeg aldrig har smagt en så ren og lækker fisse. Jeg havde læst at andre havde givet hende finger, men jeg ville gemme det til vores næste møde. Jeg slikkede det bedste jeg havde lært, og efter 10mins tid begyndte hun at ryste og skubbe mit hoved væk. Hun lå lidt og krampede. Jeg kyssede hendes lår lidt imens. Jeg var smurt ind i hendes safter i hele ansigtet. Der var ingen lugt - bare en svag anelse af ungpige kropsvæsker. 

Vi fik øjenkontakt igen - hun havde det der blik i øjnene - “nu er det din tur”. Hun startede bj langsomt, men hun gik hurtigt over til et lidt hurtigere tempo. Hun var dygtig til at kigge op når hun havde pikken dybt i munden. Hun tog flere gange pikken ud af munden og spyttede på den. Efter hun havde suttet og savlet lillemanden godt til, så begyndte hun at slikke og sutte på kuglerne. Det blev udført til UGx&o.

På med kondomet, og så ellers i gang med diverse stillinger. Hun virkede til at være tændt og hendes safter begyndte at flyde omkring pikken. Hun er især et syn for guder i doggy. Hun har nemlig en meget  stram og forholdsvis fyldig røv, som bare bevæger sig liderligt når man tager hende bagfra. Seancen blev afsluttet i doggy. Hendes ur ringede og tiden var gået. Nærmest perfekt timing, da jeg lige havde fået tøjet på. Vi kyssede farvel og på gensyn.

Da vi mødtes igen hoppede vi i poolen og saunaen sammen. Herefter spiste vi mad på hotelværelset. Bagefter begyndte vi med det frække. Jeg fik slikket hende og givet hende finger. Hun krampede igen ligesom sidst. Den gang kunne jeg mærke hvordan hun kom da mine fingre var oppe i hende da hun krampede hårdt. Herefter et ligeså lækkert bj som før. 

Da hendes safter stadig var alle vejene på hendes underliv kunne jeg ikke lade være med at slikke hende endnu engang. Denne gang førte hun mit hoved om til hendes bagerste hul. Uden finger gav jeg hende en lang og intens slikketur i hendes ungpige røvhul. Det kunne hun godt lide, og hun klynkede flere gange med velbehag.

På med gummi og så kneppede jeg det bedste jeg har lært i så lang tid jeg kunne. Da vi var færdige med sexen lagde vi os i ske og satte en film på. Det var ligesom da man var ung og nyforelsket. 

Frejaahh er bare en fantastisk pige. Hun er sød og nærværende, og hun kan rent faktisk føre en spændende og interessant samtale. 

/Zoidberg

https://annoncelight.dk/showad/398477

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak.

Der er tale om perfekt struttende ungpige bryster - hvor nipples stritter ved den rigtige behandling. Hendes billeder i annoncen er ægte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også mødt Frejaa, og kan nikke genkendende til både beskrivende og oplevelsen 

Hun er skam ægte nok, hun er bare desværre blevet ret kræsen med at vælge kunder, men det er jo hendes ret. 

Redigeret af PoulPik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zoidberg skrev, for 11 timer siden:

Tak.

Der er tale om perfekt struttende ungpige bryster - hvor nipples stritter ved den rigtige behandling. Hendes billeder i annoncen er ægte. 

Ungpigebryster?! Hun er så blevet voksen siden…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har tidligere fået at vide, at du blot skal sende en rapport, når du ser noget der støjer. Så skal mods nok tage den derfra.

migigen skrev, den 16.5.2025 at 07:33:

Anmeldt som afsporing!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen til  @pilfinger90.

1) lad venligst være med at citere et langt indlæg, blot for at kommentere på noget

2) hvis du har mistanke om urent trav, så send en rapport istedet for at støje i tråden.

pilfinger90 skrev, den 15.5.2025 at 17:00:

Reklame post.  -  

Ærgeligt at det flyder med alle de fake oplevelser :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...