dickens 664 Skrevet 14. Maj (edited) Var lige på endnu et besøg hos denne dejlige kvinde tror jeg var heldig og være første kunde idag for hun var ret klar og ville bare have tur ja flere ture end jeg kunne klare måtte kapitulere efter 2 omgang men hold da op hun var smaskvåd og gav bare gas i alle stillinger selv facesitting hvilket er første gang og hun kørte bare rundt med den shit det Var lækkert ja det var som altid et godt besøg hos hende dog lidt over sædvanlig idag. Stor thumps up herfra. https://annoncelight.dk/showad/262515 Redigeret 14. Maj af dickens 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 236 Skrevet 15. Maj Den annonce var desværre hurtigt væk.. ØV! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 664 Skrevet 15. Maj Agent0037 skrev, for 1 time siden: Den annonce var desværre hurtigt væk.. ØV! Tænker den kommer igen idag mener hun lukker den når der er fyraften. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 664 Skrevet 9. Juli Så er hun igen i byen og var så heldig at det passede ind med besøg inden hun tager på ferie. Ved ikke om jeg var heldig og var dagens første kunde for hun var smask liderlig og virkelig i hopla. Jeg fik den helt store tur og hun gik helt amok da hun facesitting tror hun kom hun var højrøstet og meget våd hun kom ned og fik sat sig på mig og red mig til den helt store guldmedalje og endnu engang har jeg ide om hun kom jeg gjorde ihvertifald. Hendes bj er bare godt. Super besøg kunne jeg nå det inden hun rejser lørdag så havde jeg besøgt hende igen. Kæmpe thumps up Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg