Bread Pitt 92 Skrevet onsdag klokken 07:58 Jeg skriver en efterlysning her for at høre om andre har oplevet noget af det samme som mig for måneder siden var jeg forbi et sted og fik noget god massage stedet er velbesøgt og godt anmeldt personlig er jeg en gammel havelåge og skal virkelig være stemning for at få fuld flag på hun kravlede rundt på mig og begyndte på en pussy slide problemet her var at hun var glatbarberet men nok med Stubbe der stak ud og hun gnid hele sin kamp vægt ned på motoren og kørte op og ned af penis temmelig hårdt ..det skal siges at jeg ikke ligefrem havde bedt om dette men på hendes initiativ lod jeg det bare kører turen på klinikken forløb fint nok og tilfredsstillende men det skulle vise sig dage efter at jeg havde latterlig ekstrem kløen på tissemanden ...hvad nærmere undersøgelser kunne jeg bare se at hendes stupe havde ridset lange små spor på det nederste stykke hvilket resulterede en vild kløen ....måtte drukne tissemand zinksalve i dagevis for at komme på ret køl igen generelt forstår jeg ikke fascinationen af dette p slide fenomen... og et tillæg spørgsmål er at når der er så tæt kontakt mellem ens pik og hendes skamlæber er det så ikke teknisk set muligt at overføre en bakterie som for eksempel klamydia meget nemt? Bp 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1203 Skrevet onsdag klokken 09:15 To ting: Hvis noget føles ubehageligt, så sig det til pigen. Hun har formentlig ikke været klar over at hendes stubbe kradsede. Til det med klamydia: ja, pussyslide er ikke sikker sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FORTE 437 Skrevet onsdag klokken 12:52 (edited) Sjov overskrift jeg har prøvet en gang at få suttet pik så meget at den føltes som om den var ved at falde af dagen efter “Let the punishment fit the crime” Redigeret onsdag klokken 12:54 af FORTE 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 842 Skrevet onsdag klokken 13:03 Ebden_jj skrev, for 3 timer siden: To ting: Hvis noget føles ubehageligt, så sig det til pigen. Hun har formentlig ikke været klar over at hendes stubbe kradsede. Til det med klamydia: ja, pussyslide er ikke sikker sex. Jada pussyslide er sex uden kondom, men uden penetering har selv prøvet det, at den lige smuttede indenfor et kort øjeblik og som Ebden-jj så rigtigt skriver ikke sikker sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet onsdag klokken 13:08 butterfly skrev, for 1 minut siden: at den lige smuttede indenfor et kort øjeblik Jeg er glad for pussyslide, men det skal gøres ordentligt. Har efterhånden prøvet mere end en gang, at den smuttede indenfor. Og en gang hvor det helt sikkert var med vilje og den pågældende dame gav sig til at ridde mig. Så som andre siger, så er det ikke sikker sex efter forskriftene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 288 Skrevet onsdag klokken 14:37 BrandmandSam skrev, 1 time siden: Har efterhånden prøvet mere end en gang, at den smuttede indenfor. Og en gang hvor det helt sikkert var med vilje og den pågældende dame gav sig til at ridde mig. Så som andre siger, så er det ikke sikker sex efter forskriftene. Enig - det sker og jeg tror egentlig heller ikke det gør den store forskel i forhold til smittefare. Hvis dit blottede pikhoved kører i den våde revne eller længere inde - same same tror jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Økomand 34 Skrevet onsdag klokken 20:47 Satme den bedste overskrift længe! Har selv haft lyst til pussyslide flere gange, men afholder mig fra det, da jeg også klart anser det som “usikker sex”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg