Hop til indhold
Bread Pitt

Pussy slide/vold mod tissemand i funktion

Recommended Posts

Jeg skriver en efterlysning her for at høre om andre har oplevet noget af det samme som mig for måneder siden var jeg forbi et sted og fik noget god massage

stedet er velbesøgt og godt anmeldt

personlig er jeg en gammel havelåge og skal virkelig være stemning for at få fuld flag på

hun kravlede rundt på mig og begyndte på en pussy slide problemet her var at hun var glatbarberet men nok med Stubbe der stak ud og hun gnid hele sin  kamp vægt ned på motoren og kørte op og ned af penis temmelig hårdt

..det skal siges at jeg ikke ligefrem havde bedt om dette men på hendes initiativ lod jeg det bare kører

turen på klinikken forløb fint nok og tilfredsstillende men det skulle vise sig dage efter at jeg havde latterlig ekstrem kløen på tissemanden ...hvad nærmere undersøgelser kunne jeg bare se at hendes stupe havde ridset lange små spor på det nederste stykke hvilket resulterede en vild kløen ....måtte drukne tissemand zinksalve i dagevis for at komme på ret køl igen

generelt forstår jeg ikke fascinationen af dette p slide fenomen...

og et tillæg spørgsmål er at når der er så tæt kontakt mellem ens pik og hendes skamlæber er det så ikke teknisk set muligt at overføre en bakterie som for eksempel klamydia meget nemt?

Bp

Del dette indlæg

Link til indlæg

To ting:

Hvis noget føles ubehageligt, så sig det til pigen. Hun har formentlig ikke været klar over at hendes stubbe kradsede.

Til det med klamydia: ja, pussyslide er ikke sikker sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjov overskrift :D 

jeg har prøvet en gang at få suttet pik så meget at den føltes som om den var ved at falde af dagen efter

“Let the punishment fit the crime”

Redigeret af FORTE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 3 timer siden:

To ting:

Hvis noget føles ubehageligt, så sig det til pigen. Hun har formentlig ikke været klar over at hendes stubbe kradsede.

Til det med klamydia: ja, pussyslide er ikke sikker sex.

Jada :P pussyslide er sex uden kondom, men uden penetering :wub:  har selv prøvet det, at den lige smuttede indenfor et kort øjeblik :D og som Ebden-jj så rigtigt skriver ikke sikker sex ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
butterfly skrev, for 1 minut siden:

at den lige smuttede indenfor et kort øjeblik

Jeg er glad for pussyslide, men det skal gøres ordentligt. 

Har efterhånden prøvet mere end en gang, at den smuttede indenfor. Og en gang hvor det helt sikkert var med vilje og den pågældende dame gav sig til at ridde mig.

Så som andre siger, så er det ikke sikker sex efter forskriftene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BrandmandSam skrev, 1 time siden:

Har efterhånden prøvet mere end en gang, at den smuttede indenfor. Og en gang hvor det helt sikkert var med vilje og den pågældende dame gav sig til at ridde mig.

Så som andre siger, så er det ikke sikker sex efter forskriftene. 

Enig - det sker og jeg tror egentlig heller ikke det gør den store forskel i forhold til smittefare. Hvis dit blottede pikhoved kører i den våde revne eller længere inde - same same tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Satme den bedste overskrift længe! :D
Har selv haft lyst til pussyslide flere gange, men afholder mig fra det, da jeg også klart anser det som “usikker sex”. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...