Hop til indhold

Recommended Posts

Hej er der nogle der har været hos Fantastisk Thai wellness i Ringsted for nyligt og måske kan fortælle lidt om der er flere massører , oplevelsen og hvad de tilbyder .Håber i kan hjælpe mig , sorry jeg ikke har lagt link op ( ved ikke helt hvordan jeg gør ) god dag til alle .

Del dette indlæg

Link til indlæg
hooot skrev, den 14.5.2025 at 09:51:

Hej er der nogle der har været hos Fantastisk Thai wellness i Ringsted for nyligt og måske kan fortælle lidt om der er flere massører , oplevelsen og hvad de tilbyder .Håber i kan hjælpe mig , sorry jeg ikke har lagt link op ( ved ikke helt hvordan jeg gør ) god dag til alle .

Er der slet ikke nogle der har været forbi og kan fortælle lidt om stedet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv overvejet stedet på det seneste da jeg kender folk der bor i Nørregade og derfor helst undgår de steder :)

Fortæl endelig hvis du ender med at besøge stedet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krazh skrev, for 16 timer siden:

Jeg har selv overvejet stedet på det seneste da jeg kender folk der bor i Nørregade og derfor helst undgår de steder :)

Fortæl endelig hvis du ender med at besøge stedet!

Jo det skal jeg nok hvis mit valg bliver der , jeg har besøgt stedet flere gange for nogle år siden og haft rigtig gode oplevelser , så var nysgerrig på at høre hvordan der er nu og om det kun er ejer selv der er der nu eller ? Der er jo flere steder i Ringsted,  og kunne også finde på at vælge et af de steder , leder efter et godt sted hvor man kan få en god wellness massage med pirring , samtidig med massøren er nøgen og berørings venlig , det kunne også være spændende at prøve dette som 4 hånds massage . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det vist meget, meget, længe siden de har annonceret på "erotic siderne".??

Så tilbyder de mon det ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, for 15 timer siden:

Nu er det vist meget, meget, længe siden de har annonceret på "erotic siderne".??

Så tilbyder de mon det ???

Da jeg besøgte dem for nogle år siden gjorde de , men ved ikke om de gør nu , derfor jeg efterlyser lidt om stedet  . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ny Thai- massage sted i Ringsted sted

på Dagsmarsgade2,i kælder 

Jeg har prøvet 2 piger massage, det var super gode,det kan jeg godt anbefales drenge.De har 3 piger Nam og Nat er perfekt par.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dragon69 skrev, for 1 time siden:

Det er ny Thai- massage sted i Ringsted sted

på Dagsmarsgade2,i kælder 

Jeg har prøvet 2 piger massage, det var super gode,det kan jeg godt anbefales drenge.De har 3 piger Nam og Nat er perfekt par.

Det lyder spændende har du et link og kan du fortælle lidt mere om pigerne , hvad de tilbyder og pris 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...