Hop til indhold

Recommended Posts

Kære nye venner,

Jeg er ikke særligt erfaren udi erotik med glædespiger, men efter at have læst en masse tråde i dette forum har jeg turde springe ud i det alligevel!

I dag tog jeg kontakt via WA til Moldovanske skønhed Amira. Kommunikationen var ukompliceret og vi fik aftalt et møde på 45 minutter.

Da jeg ankom var Amira sød. Hun må have nogle rigtigt flotte forældrer! Jeg synes, hun fremstod mere køn og tiltrækkende end sine billeder på nympho. Man får ikke rigtigt indtrykket af hendes petite proportioner, når man ser hendes billeder.

Jeg fik taget et hurtigt bad. Efterfølgende havde vi en god fælles oplevelse og hun virkede opsat på at levere en god oplevelse. Det var ikke en en GFE eller en PSE, men jeg havde heller ikke bedt eller betalt for en GFE eller PSE -experience. Amira havde nok lidt meget fokus på tiden, da den primære fysiske disciplin var overstået, men ikke noget der negativt påvirkede helhedsbilledet. Det kan være, at hun ikke vil føle, at vi tager mere end vi har betalt for. Fair nok. Det er ikke noget jeg vil lade hende komme til last for. På vej ud fik jeg hilst på Amiras roommate Lorena, som også så ud til at være en sund og rask pige.

Amira er rigtig smuk og god til at kommunikere og hun er alt i alt sådan en pige, jeg ville være glad for at have som kæreste, hvis jeg havde været 10-20 år yngre. Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse!

https://nympho.dk/n18227/6322/sexy-petite-amira#

https://nympho.dk/n17169/5970/lorena-new-hot-goddess-in-town

Redigeret af Bent_Herateus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...