SexDrive 51 Skrevet 13. Maj Det er blevet til tid at opdatere min anmeldelse af Katia-Magic. https://annoncelight.dk/showad/383767 Jeg har besøgt Katia en del gange efterhånden, og det er ikke noget tilfælde. For hun er virkelig fantastisk. Hun er sød, sjov og har en sprudlende personlighed, så hun er altid godt selskab. Jeg synes hun er smuk (det synes hun ikke selv) og så er hun virkelig lækker. Hun er også ganske smidig, hvilket undertiden gør hendes massage også visuelt behagelig. Hun giver seriøst god lingam-massage og så kan hun et trick hvor hun puster på penis imens; hvilket bevirker at det føles som et blowjob; men det er det ikke (jeg har tjekket). Katia er meget tydelig hvad grænser angår, her skal ikke ydes, bare nydes; og det gør jeg hver gang. Mine varmeste anbefalinger af en særdeles dejlig kvinde der med dedikation yder en fantastisk service. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
odensefyr 16 Skrevet 14. Maj Jeg har også prøvet da hun var i Odense - men det er nok et år siden. Man føler sig meget velkommen, og hun kan virkelig pirre en. Samtidig synes jeg hun har nogle erotisk sexede bevægelser. Hun er desværre svær at få en aftale med. Nok fordi hun er meget populær 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg