Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/352008 

Da jeg læste på AL, at Zeline var tilbage i Odense, var jeg helt sikker på at jeg skulle besøge denne dejlige pige igen.
Jeg har tidligere besøgt Zeline nogle gange og det har været lækkert og med god kemi hver gang.
I dag var igen perfekt. Zeline kiggede direkte, frækt og udfordrende på mig og det blev igen en fantastisk tur, hvor mit opsparede begær blev forløst til stor fryd og udmattelse.
Der er masser af andre 'tilbud' på AL, men jeg kan læse at de fleste er FAKE og SNYD.
Hvis du vil undgå at føle dig snydt, så besøg Zeline, og opfør dig ordentligt, så får du en TOP oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lingamer skrev, for 17 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/352008 

Da jeg læste på AL, at Zeline var tilbage i Odense, var jeg helt sikker på at jeg skulle besøge denne dejlige pige igen.
Jeg har tidligere besøgt Zeline nogle gange og det har været lækkert og med god kemi hver gang.
I dag var igen perfekt. Zeline kiggede direkte, frækt og udfordrende på mig og det blev igen en fantastisk tur, hvor mit opsparede begær blev forløst til stor fryd og udmattelse.
Der er masser af andre 'tilbud' på AL, men jeg kan læse at de fleste er FAKE og SNYD.
Hvis du vil undgå at føle dig snydt, så besøg Zeline, og opfør dig ordentligt, så får du en TOP oplevelse.

Der er nu en hel del thaipiger alene i Odense, som leverer en ret god service skulle jeg mene ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Wow, har også aflagt besøg. 60 min. FP. Og intet mindre end top-karakter. Hun er gude-smuk. Tilstedeværende og let at samarbejde med. 

Redigeret af Mildur

Del dette indlæg

Link til indlæg
natdyr skrev, for 14 timer siden:

Hvor holder hun til henne ?

Odense C. Søndre Boulevard. Mellem Ringvejen og centrum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var på visit sidste dag. Hun tager desværre hjem nu, men kommer tilbage i august, og hvor skal jeg lave et visit!

Jeg fik 45 min med massage og FP. Jeg havde håbet på at få rigtig massage, da jeg havde ondt i ryggen, men det blev en smule trykken og rigtig meget fræk berøring. Hold da helt op jeg blev hurtigt tændt. Skidt pyt med massage.

Der blev pirret meget, og hun trak det lidt ud. Lige ved at sutte og så alligevel ikke. Hun er en drillepind, men hvor er hun fræk.

Hun er lille og petit og har det kønneste ansigt, dog desværre med små silikonepatter. Er meget kræsen og ofte fortrudt efter at have set pigen nøgen. Men hende her. Wauwza.

Sex var fantastisk. Jeg er selv lidt attraktiv (dog med lidt for meget på sidebenene) og kunne mærke hun var tiltrukket til mig. God kemi må jeg sige. Hun kysser desværre ikke med tunge, men med åben mund.

Hun suttede godt med Deep throat og hun red som om hun nød det. Hun er dejlig stram, og hun blev mere og mere våd desto mere vi var igang. Jeg tror hun kom nogle gange, dog uden at være sikker.

Vi forsøgte flere stillinger og endte med en god missionær hvor hun pillede ved mig samtidig med jeg kom så englene de synger.

Jeg kommer igen. Om jeg så skal sælge al min samling, jeg skal afsted igen!

Jeg har ledt efter en afløser for Coco (Vejle) og har nu fundet en.

Pige: 9/10 

Sted: 7/10 (trafikeret vej, blød seng, bagindgang)

Sex: 10/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...