Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/352008 

Da jeg læste på AL, at Zeline var tilbage i Odense, var jeg helt sikker på at jeg skulle besøge denne dejlige pige igen.
Jeg har tidligere besøgt Zeline nogle gange og det har været lækkert og med god kemi hver gang.
I dag var igen perfekt. Zeline kiggede direkte, frækt og udfordrende på mig og det blev igen en fantastisk tur, hvor mit opsparede begær blev forløst til stor fryd og udmattelse.
Der er masser af andre 'tilbud' på AL, men jeg kan læse at de fleste er FAKE og SNYD.
Hvis du vil undgå at føle dig snydt, så besøg Zeline, og opfør dig ordentligt, så får du en TOP oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lingamer skrev, for 17 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/352008 

Da jeg læste på AL, at Zeline var tilbage i Odense, var jeg helt sikker på at jeg skulle besøge denne dejlige pige igen.
Jeg har tidligere besøgt Zeline nogle gange og det har været lækkert og med god kemi hver gang.
I dag var igen perfekt. Zeline kiggede direkte, frækt og udfordrende på mig og det blev igen en fantastisk tur, hvor mit opsparede begær blev forløst til stor fryd og udmattelse.
Der er masser af andre 'tilbud' på AL, men jeg kan læse at de fleste er FAKE og SNYD.
Hvis du vil undgå at føle dig snydt, så besøg Zeline, og opfør dig ordentligt, så får du en TOP oplevelse.

Der er nu en hel del thaipiger alene i Odense, som leverer en ret god service skulle jeg mene ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Wow, har også aflagt besøg. 60 min. FP. Og intet mindre end top-karakter. Hun er gude-smuk. Tilstedeværende og let at samarbejde med. 

Redigeret af Mildur

Del dette indlæg

Link til indlæg
natdyr skrev, for 14 timer siden:

Hvor holder hun til henne ?

Odense C. Søndre Boulevard. Mellem Ringvejen og centrum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...