lingamer 99 Skrevet 13. Maj https://annoncelight.dk/showad/352008 Da jeg læste på AL, at Zeline var tilbage i Odense, var jeg helt sikker på at jeg skulle besøge denne dejlige pige igen. Jeg har tidligere besøgt Zeline nogle gange og det har været lækkert og med god kemi hver gang. I dag var igen perfekt. Zeline kiggede direkte, frækt og udfordrende på mig og det blev igen en fantastisk tur, hvor mit opsparede begær blev forløst til stor fryd og udmattelse. Der er masser af andre 'tilbud' på AL, men jeg kan læse at de fleste er FAKE og SNYD. Hvis du vil undgå at føle dig snydt, så besøg Zeline, og opfør dig ordentligt, så får du en TOP oplevelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1439 Skrevet 14. Maj lingamer skrev, for 17 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/352008 Da jeg læste på AL, at Zeline var tilbage i Odense, var jeg helt sikker på at jeg skulle besøge denne dejlige pige igen. Jeg har tidligere besøgt Zeline nogle gange og det har været lækkert og med god kemi hver gang. I dag var igen perfekt. Zeline kiggede direkte, frækt og udfordrende på mig og det blev igen en fantastisk tur, hvor mit opsparede begær blev forløst til stor fryd og udmattelse. Der er masser af andre 'tilbud' på AL, men jeg kan læse at de fleste er FAKE og SNYD. Hvis du vil undgå at føle dig snydt, så besøg Zeline, og opfør dig ordentligt, så får du en TOP oplevelse. Der er nu en hel del thaipiger alene i Odense, som leverer en ret god service skulle jeg mene 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingamer 99 Skrevet 14. Maj Du har ret. Min sammenligning var ment i forhold til hele udbuddet i Odense, ikke kun Thai. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 158 Skrevet 23. Maj (edited) Wow, har også aflagt besøg. 60 min. FP. Og intet mindre end top-karakter. Hun er gude-smuk. Tilstedeværende og let at samarbejde med. Redigeret 23. Maj af Mildur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 158 Skrevet 24. Maj natdyr skrev, for 14 timer siden: Hvor holder hun til henne ? Odense C. Søndre Boulevard. Mellem Ringvejen og centrum. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg