Larsolsen2222 3 Skrevet 13. Maj Hej med jer Er der nogen der har besøgt Dajana indenfor det seneste halve år og kan berette lidt. -har hun stadig en flot slank krop og fine bryster i forhold til hun nok er 10 år ældre end hun skriver. Og yder hun en fin indlevende service med kys og kram. jeg håber der er nogen der kan hjælpe https://annoncelight.dk/showad/159448 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 88 Skrevet 12. Oktober Jeg har besøgt hende for nylig. Man skal nok være til det modne segment. Hun er super slank, næsten skinny. Tynde lår og ganske små bryster. Hun snakkede en del og vi fik et glas vin. Hun fik par. Jeg blev lidt usikker på hvad der fulgte for hun snakkede løs om ditten og datten. Jeg nussede hende lidt mens hun snakkede løs. Hun var super sympatisk. Så lige pludselig skulle hun bare knaldes. Hun smed trusserne og stillede sig på alle fire og råbte på pik og at jeg skulle knalde hende igennem. Prøvede at slikke hende for hun så virkelig indbydende ud i den stilling. Men hun råbte at hun ville have pik nu. Sikke en tur. Bagefter snakkede vi længe Vældig hyggeligt. Og en sjov oplevelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 29 Skrevet 13. Oktober StolteP skrev, for 14 timer siden: Jeg har besøgt hende for nylig. Man skal nok være til det modne segment. Hun er super slank, næsten skinny. Tynde lår og ganske små bryster. Hun snakkede en del og vi fik et glas vin. Hun fik par. Jeg blev lidt usikker på hvad der fulgte for hun snakkede løs om ditten og datten. Jeg nussede hende lidt mens hun snakkede løs. Hun var super sympatisk. Så lige pludselig skulle hun bare knaldes. Hun smed trusserne og stillede sig på alle fire og råbte på pik og at jeg skulle knalde hende igennem. Prøvede at slikke hende for hun så virkelig indbydende ud i den stilling. Men hun råbte at hun ville have pik nu. Sikke en tur. Bagefter snakkede vi længe Vældig hyggeligt. Og en sjov oplevelse Okay lyder som en man skulle prøve, hvad gav du for det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 51 Skrevet 13. Oktober Er hun til anal også. Tror jeg vil forbi hende når jeg er i området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 88 Skrevet 13. Oktober dengamlejyde skrev, for 4 timer siden: Er hun til anal også. Tror jeg vil forbi hende når jeg er i området Jeg har ikke prøvet det hul. Men synes jeg har det der i en gammel tråd. Hun svarer hurtigt på sms. Så spørg hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 162 Skrevet 13. Oktober Må man kneppe hende uden gummi og komme op i hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 275 Skrevet 14. Oktober (edited) Pikken 69 skrev, for 12 timer siden: Må man kneppe hende uden gummi og komme op i hende? Dajana har tilbudt ALT uden i de sidste +20 år. Så Ja det må man. Redigeret 14. Oktober af Sailorman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg