Rambo 8 Skrevet 29. Marts, 2014 Fredag aften , og parat til noget frækt. Jeg har brugt Buddingepigerne, en hel del. Normalt passer deres beskrivelser af pigerne, derfor kan jeg godt li stedet. Nå aftenvagt , ny pige Kaya på vagt. Beskrivelse 178 cm 65 kg Tjeck. Højde og vægt passede mig, høj pige så 65 kg forholdsvis slank uden af være tynd. Jeg tropper op og ringer på, der går ca 1 minut Laaang tid så åbnes døren. Kaya er nok 178cm ,men vægten passer ikke. Hun åbnede også døren på bare fødder, kan godt li man lige tager de højhælede på. Hun beskrives som slank , lange slanke ben mm. Hende jeg mødte var ikke 34 men noget ældre. Vægt 65 plus moms , højde eneste der passede. Kaya havde en fræk kjole med guld på, og virkede sød nok. Jeg havde sku egentlig lyst til noget sex, og havde annonce passet ville det være ok. Jeg blev sku lidt chokeret, og gik igen uden sex. Hvorfor i alverden er man ikke mere ærlig, vi har jo alle øjne i hovedet. Hvis jeg havde haft en ærlig beskrivelse , havde Kaya måske haft en kunde. Der er massere af mænd til denne tybe kvinde, så kom nu skriv som det er. Jeg overvejer lige ,om Kaya trods alt skal have en chance til. Nu jeg har set hende, ved jeg hvad der venter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicey 178 Skrevet 29. Marts, 2014 Det var da en fin anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 30. Marts, 2014 Har besøgt et par stykker der og beskrivelsen plejer at passe meget godt, der er altid moms'en som kan sættes på forskelligt vis, men sådan er det altid, nogle gange bliver man rigtig glad andre gange lidt mindre glad .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg