Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Biolet skrev, for 6 minutter siden:

Hej gutter. Er der nogle der har været hos Risa og vil sige lidt om fornøjelse ser jo ikke værst ud 

https://annoncelight.dk/showad/425702

Jeg har ikke besøgt hende, men hun havde et andet navn - Nicha - for et par uger siden hvor hun var på lolland/falster og der var noget dialog omkring hendes køn.

Skrevet
  • Author
F-jernet skrev, den 12.5.2025 at 20:13:

Jeg har ikke besøgt hende, men hun havde et andet navn - Nicha - for et par uger siden hvor hun var på lolland/falster og der var noget dialog omkring hendes køn.

F-jernet skrev, den 12.5.2025 at 20:13:

To chancen lille mande var oppe og køre fik hurtig aftale i hus hun lukke døren op og må sige billederne af hende er som hun ser ud læber og bryst har fået lidt sikaflex  men en lille dejlig røv. Blev lagt ned på ryggen og lidt olie på benene og så blev der masseret med fokus på klokke værket og så pudsigt sligt spurte om den skulle slikkes på med gummi og fik så den lille fisse lige op i fjæset også suttet hun ellers. Lille fin mis med dejlig klit og så blomme ved siden så meget ægte ud nåede ikke at kneppe hende før kanonen gik. Men meget sød og venlig lidt det traditionelle ikke den store indlevelse. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.