PoulAfDK 81 Skrevet 12. Maj (edited) Hejsa Aflagde Sofia et besøg i går på en af de to adresser som de har i Herning (forskellige piger, nogenlunde samme ydelse). Der står hun elsker at tage den i røven, men efter lidt skriv med telefonpersonen viste det sig ikke at være tilfældet. Under besøget ville jeg rimme hende men det gad hun ikke (annoncen siger 100 kr.), og jeg måtte oversætte via hendes telefon mens hun suttede pik på mig - det var egentlig ret frækt. hun er meget sød og billederne passer fint. Hun må have været hesterytter for den fik fuld gas. som nævnt i anden tråd er kvaliteten på pigerne i Herning som jeg besøger dykket en del, men adressen passer mig godt og kan lide at se nye piger. https://annoncelight.dk/showad/428048 Redigeret 12. Maj af PoulAfDK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kandenklappe 86 Skrevet 12. Maj Ja… ren udseendemæssigt er pigerne på de adresser absolut top klasse. Så man kan ikke klage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulAfDK 81 Skrevet 12. Maj Kandenklappe skrev, for 2 timer siden: Ja… ren udseendemæssigt er pigerne på de adresser absolut top klasse. Så man kan ikke klage. Nogle er desværre rene maskiner. Tager selv tøjet af og klapper på sengen, for så er det bj tid. Kan lide at tage mig tid til at stå oprejst (hæhæ) og føle lidt an, selv tage tøjet af pigerne osv., men det er der ikke tid til at stå og skrive på deres oversættelsesapparater. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg