Gangbang-milf 626 Skrevet 12. Maj Så kommer jeg endelig til Fyn igen. Håber i tager godt imod mig, da jeg ser frem til at blive godt brugt. Torsdag d. 15 maj - 13:00-14:30 - 1000 kr. (13:00-15:00 hvis mange tilmeldte) Koster kun 1000 kr. for at deltage i dette frække gangbang. Mulighed for at deltage som kigger. Med afslutning udover mig eller i min mund for 500 kr. Både kvinder og mænd er velkomne. Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming. - Ingen analsex……. Hvis man er sikker på at være sygdomsfri, så er kondom valgfri. ❤️ Lidt om mig: - 41 år - 172 cm - 61 kg. - dejlige, naturlige bryster. - Fræk røv. - Ekstrem liderlig og sexhungrende milf. Der serveres øl og vand. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Er du klar at gennemkneppe min frække mis og mund, så skriv til: [email protected] Eller [email protected] Noter gerne Fyn i emnefeltet ❤️ Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. Hvis for få tilmeldt, vil der være risiko for aflysning. #gangbang #milf #fyn #sperm #mouthfuck 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 626 Skrevet 13. Maj Glæder mig til at komme til Fyn igen ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 129 Skrevet 13. Maj Hvor på Fyn forventer i dette afholdes ? Det lyder spændende ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 626 Skrevet 14. Maj Så er det ved at være sidste mulighed hvis du skal nå at have en plads til dette frække gangbang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 694 Skrevet 14. Maj Jambajamba skrev, for 18 timer siden: Hvor på Fyn forventer i dette afholdes ? Det lyder spændende ! Mellem vissenbjerg og Aarup ca 10 min kørsel fra E20 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 626 Skrevet 14. Maj Også tid til enkelte 1:1 møder efter gangbang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg