Hop til indhold

Recommended Posts

Det lyder jo som at du har fået den fulde pakke , hvor lyder det dejligt med sådan en oplevelse  :cool:   er jo næsten misundelsesværdigt  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Der står hun er et nips.

Men hun virker mere som en amazone på billederne, pga. hun er så veltrænet.

Hvad er højde og vægt sådan ca? :)

BB

What he said ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er et nips

Vil skyde på et sted mellem 50 og 55 kg og ikke over 160 cm og god fast lille trænet røv

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvordan er hendes bryster ?

er de hjulpet på vej eller 'sidder de lige i skabet' ?

Pigen er trænning narkoman kan du jo se på billederne og har en fedt % på under 10. Så ja selvfølgelig er de hjulpet på vej=;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tobiasskov

Damn hun ser hot og stram ud! Er det muligt at du kan sætte lidt flere ord på din oplevelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk tøs med all den tiltrækning man kan ønske sig. Valgte 700kr modellen og kan kun sige; Perfekt.

Hun kysser så ettalet står strunk

Afsluttede i hendes lækre p-mund.

/B

Redigeret af bissus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal besøge hende i aften, men tror det bliver uden kys :-) tanken om at den forrige gæst, har cremet i hendes mund, tænder mig ikke lige haha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Besøgte hende også i dag, vil skyde hende til 30-35 - men lækker fitness krop, med silicone bryster

Kysser vådt, dybt og frækt .. Tog en ½ time til 800.- og hun var virkelig over en med det samme, kysse, slikkede pik på mig imens jeg stod ved siden af sengen, og fik mig "smidt" ned på senge hvor hun fortsatte en FANTASTISK gang fransk!

Hun vendte sin lille FASTE røv og fisse op mod mig, og lod mig lege, imens hun suttede mig dybt/blødt/hurtigt/slow - bare fantastisk - jeg kommer normalt ikke ved BJ (med mindre det er det jeg vil) men jeg måtte overgive mig, og sende det hele ud i hovedet på hende efter små 10 min.

Jeg havde jo betalt for 30, og med 2 udløsninger, og det var IKKE Fernanda's skyld at jeg ikke kunne blive kampklar, for hun gjorde en god indsats for at "sutte mig op igen" men jeg var BARE wasted, også efter en hård nat, og meget lidt søvn..

Jeg lovede at komme igen, for hun skal helt sikkert også kneppes, den lille stramme krop - uhhhm!!   Hun er her til den 12.04.2014 hvis du skal "nå" det ;-)

Jeg kommer igen, til 2 runde ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der i dag - hun var dejligt smilende og var meget opstemt på at give en god service!!! Dejligt. Og hendes kys var fantastiske. Hendes BJ var ret godt men ikke kanon godt. Kroppen ganske fin men jeg synes ikke den var helt så lækker som forventet. alder vil jeg skyde som ca 32-37 stykker.

alt i alt en dejlig måde at bruge tiden på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en super sød og imødekommende kvinde, super lækker krop. 

god oplevelse og klar penge værd. 

Hun er nok snarere 35-37 end de 25 år, men du kan ikke se det på kroppen det er mere på hendes ansigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været forbi. Stram krop som på billederne og ja hun er nok 35 år.

Hendes service og indstilling er rigtig god. Kunne lege med hendes røv inden hun tog den ubesværet i røven.

Derudover yderst snakkesalig, på hendes initiativ. Virker meget afklaret med sit arbejde. Kan helt klart anbefales.

Redigeret af bokajsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...