Hop til indhold

Georgina, Viby

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/427422

Jeg havde holdt øje med denne skønhed imens hun var i Aalborg, og besluttede mig for at give hende et kort visit i dag da hun landede i Viby.

Det er hende på billederne, og hun ser rigtig godt ud i virkeligheden. Jeg bestilte 15 minutter, hvilket jeg ofte gør med nye GP’er, for lige at tage temperaturen på det hele. Det var desværre lidt en flad oplevelse. Om det var den korte tid, eller andet som var skyld i den mangelfulde oplevelse ved jeg ikke, men fik hurtigt indtryk af at mange ‘standard’-ting skulle tilkøbes som extras for at få den fulde oplevelse. Der var ikke meget berøring, og da jeg prøvede kysse hende forsigtigt på kroppen fik jeg at vide at det kostede ekstra. Det resulterede desværre i at jeg ikke følte mig så opstemt som jeg havde håbet på gennem akten. Lidt ærgerligt, for hun ser jo godt ud, og var også stille og rolig at snakke med.

Risiko for gentagelse? Nok ikke, men måske hvis jeg bliver liderlig nok, og får lyst til noget af hendes kaliber.

Skrevet
TallguyDK skrev, den 12.5.2025 at 17:13:

Hej, passer højden . 175 cm?

Ja, hun er relativt høj.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.