Hop til indhold
whipit

Sådan rygter man svin !

Recommended Posts

Arrrghh…

Torsdag morgen - jeg har aftale med Anita kl. 10:15. Og som sædvanligt som den mest sataniske Ilse. I fængsel, jernhård afstraffelse med 2 hunde-piske på een gang. Spanskrør og ophængning i hejseværket, rides rundt, sluge skod og lidt godt til halsen også.. !!!

Og nu er jeg blevet syg - jeg er ikke ret meget værd - og mærker dagen efter, om fredagen jeg har fået blærebetændelse og feber….

SATANS !!!

..Men man aflyser altså ikke en aftale på 3 timer, uden man er døden nær. Studiet er booket, hvert minut koster og min Domina kommer også langvejs fra.
Jeg må kæmpe den igennem !

Jeg tager afsted og i stedet for vores normale dramatiske start med posen over hovedet og ind i cellen, får jeg snakket med Anita.Her viser hun sin fantastiske erfaring, hendes enorme empati og at hendes kunde-portefølje har adskillige ældre herre, der bestemt ikke tåler en afstraffelse som en ung vital og trænet mand.

Hun lover at give mig en god session hvor hun tager højde for min tilstand.
Den efterfølgende session er i virkeligheden nok den session nogen sinde, som hun selv har nydt mest.

Hvorfor?
Fordi Anita som menneske altid virker humoristisk og hun i studiet har fundet en stil, hvor hun hellere får klienten til at grine end at hyle af smerte. Jeg har gennem mine sessioner bestilt hende til at være den mest iskolde og afstumpede afstraffer. Det har taget nogle gange, men nu kører hun mig som et uddrag af filmen “Hunulven fra SS”. Jeg har været kørt helt til plukfisk med piskene og spanskrøret og der er IKKE blevet givet nåde, trods jeg har tryglet om nåde. Jeg har bare fået hætten over hovedet, en pause og en ny serie.
Anita er en fantastisk Ilse !!

…men det er jo ikke dagen i dag til Ilse…

Så hvad gør vi….
Jeg spørger om jeg i bilen skal hente mit sidste “skøre” påfund. Det er en “Elektrisk svine-røgte-stav” af de lange. Den summer når man trykker på knappen og rører man huden samtidigt får man et modbydeligt rap. Det er ikke et under svinene giver et hvin og flytter sig. Efter kort tid skal de bare høre summen, så ved de godt det er tid til at flytte sig. Man kan også prikke til dem uden stød. Virkningen er sikker, indlæringskurven er stejl med sådanne midler. Gad vide om de er lovlige…?

Anita er begejstret, SELVFØLGELIGT skal jeg hente den….

Jeg tror ikke jeg har givet nogen “lille pige” i familien en ting der har udløst så meget begejstring. Anitas kreative hjerne er allerede på overarbejde, og under sessionen, hvor den selvfølgeligt bliver godt afprøvet, er Anita euforisk som en lille pige. Hun klukker når den er i brug, jeg får stød, sagte berøring så jeg farer sammen uden grund, og jeg kan hører hun nærmer sig med den summen den giver. Anita morer sig kongeligt, især ved alle de gange hvor hun snyder mig. Min indlæringskurve er lige så stejl som svinene og jeg er sikker på den er kommet i anvendelse på diverse klienter efterfølgende….

Jeg undskylder 1000 gange at jeg ikke tog den med hjem, men da Anita spurgte, kunne jeg se forventningens glød i øjnene og jeg lod hende beholde den.
Undskyld gutter, jeg tager hele skylden på mig !!

…men hvor er hun skøn !
Kun ganske få kvinder jeg har mødt har SÅ meget kreativitet i sig, så meget intelligent humor og er så fint et empatisk menneske….. blandet med hendes fuldstændigt exceptionelle kinky tankegang og stadig outstanding udseende. Se de sidste billeder jeg har sat op på hjemmesiden: www.Dominatrix.dk

Efter en kort afprøvning af svine-røgte-staven går Anita i gang på hele klaveret; Mørke, lyde, kulde, svage berøringer og lidt hårdere smerte. Jeg ligger bundet nøgen på briksen og pludseligt bliver et koldt gummilagen lagt ud over mig. Hun lægger sig på det oven på mig og det er næsten som hudkontakt.

Jeg får lidt af de elementer jeg elsker; pisken, spark med forskellige super frække sko og støvler, kysser hendes tær og langt op af benene, både med og uden støvler. Hun skåner mig for skoddet og jeg får kun ganske lidt champagne. Alt tilpasset fint til min tilstand med stor empati og alligevel som domina.

Jeg er klar over jeg faktisk har brugt Anita forkert, Ilse er afstumpet, Anita er ikke.

Hun er en mester i berøringer og jeg forstå hvorfor en klient fra hendes unge dage har rost hende her på siden, for de fineste berøringer. Anita ved præcist hvor mandens erogene zoner er, hvilke der er følsomme over for pisk, spanskrør, spark, strøm m.m.

Konklusion:
Er du ved at blive “en voksen og følsom herre” som mig selv, er Anita et fantastisk match. Man skal bestemt ikke aflyse trods lidt helbredsproblemer. Anita finder en løsning ud fra hendes fantastiske erfaring, hendes empati og vilje til at “please” sine klienter. Der er en helt klar grund til at hendes klienter bliver ved helt op i deres alderdom - og de elsker hende for det. Anita er ikke en domina, hun er “et eventyr” for så mange.
Man kan kun beundre hende for en så stor rummelighed og bredde, fra den ondeste Ilse til den mest følsomme domina. Jeg kommer også til at følge hende så længe hun orker.

Se gerne mine tidligere anmeldelser af “Ilse”, der er helt i den anden ende af skala’en.
Se www.Dominatrix.dk

Kh og undskyld, hvis du er blevet et “røgtet svin” !
Whipit

---

Elstøderen: https://www.p-lindberg.dk/elstoeder-90-cm-9020410/

Redigeret af whipit

Del dette indlæg

Link til indlæg
whipit skrev, 1 time siden:

Kh og undskyld, hvis du er blevet et “røgtet svin” !

Elstøderen: https://www.p-lindberg.dk/elstoeder-90-cm-9020410/

Ikke helt der. Har hidtil kun været en "Grisling".

Har selv prøvet at kemien med dominaen var så fantastisk at man bare kunne overgive hele sin bevisthed og væsen til hende, men dem der har haft mig der har desværre forladt scenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 18 timer siden:

@whipit Du har også en høj tærskel indenfor smerte mm Du er super sej 

Njaa, faktisk hedder jeg jo "Pjevs" i Anitas verden fordi jeg hader smerten...

For mig er det dramatikken i sessionen, optakten og frygten. Jeg bestiller noget jeg - og Anita - godt ved jeg ikke kan klare. Så møder jeg op med svedige hænder og hjertebanken. Jeg er 16 år igen og jeg skal for første gang prøve at få tøjet af en pige.... stresset, bange for min formåen, forberedt og meget "lystig"...
Så går tæppet.... Anita låser døren op, jeg har ryggen til. Hætten og manchetterne ligger klar sammen med det modbydelige stødhalsbånd. Jeg banker på med hætten over hovedet. Anita træder ind i garderoben og presser mig ned. Måske ridder hun mig rundt i studiet og ridser mig med sporerne. Måske bliver jeg bare lænket i cellen ved siden af. I en time bliver jeg plaget med mellemrum og derefter reddet ind til hejseværket. Helt oppe på tær bliver hætten hevet af og den mest "modbydeligt onde Ilse" kigger mig direkte i øjnene. Træder et par skridt bagud med den længste singletail (3 meter) hen af gulvet, tager sigte og slår til så jeg letter fra gulvet.
Anita har gjort sin entre som en toreador i arenaen eller når tæppet går for første akt i en opera - det er bare mig der er sopranen når pisken lyner...
Det er frygten, min viden om min domina reelt KAN hvis hun vil, hendes skønhed og sexuelle udstråling. Når det smelter sammen må jeg gå gennem SÅ meget ondt for bare at få lov til at kysse hendes tær eller mærke hendes spark i de ædlere dele - at hun har kontrollen og jeg intet - det tænder mig. Anita er en perfekt medspiller her !
Det er ikke den rå smerte. Jeg har jo spurgt dig om den lange singletail, men den var der ikke plads til i Villa Bella. Du er jo lige under min gudinde.....

Kh Pjevs  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...