Hop til indhold
Vagn

Chantall, Engtoften16A, Aarhus

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=engtoften16A

 

Det her er ikke en anmeldelse, men en oplysning om at billederne fra Engtoften - for første gang i meget lang tid - faktisk er ægte her, så hvis nogen synes om pigen på billedet så er det bare afsted.

Og det ville da være dejligt hvis stedet hermed er stoppet med at snyde med billederne.

Jeg kan se at billederne er ægte fordi jeg genkender sengen som de har haft i mange år og lokalet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jep det er ægte billeder, ligesom Ola deroppe havde ægte billeder, men de er undtagelsen indtil videre men jeg er enig i, at det ville være dejligt hvis alle pigerne deroppe fik ægte billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Chantall er fra Polen, og har i flere perioder været på ophold her i Danmark igennem snart mange år.

Hun huserer på skift pt imellem Hvam/Auning/Århus, og har altid brugt ægte opdaterede billeder på sine profiler.

Har selv igennem tiden haft fornøjelsen 4-5 gange at krydse åreknuder med Chantall som altid har leveret en ægte GFE oplevelse.

Hun er meget medlevende samtidig altid smilende og en positiv pige...er ikke sidste gang hun er blevet besøgt  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu også krydset åreknuder med mange jeg ikke har anmeldt. Min erfaring er at falske billeder er lig med dårlige oplevelser, og sande billeder er lig med gode oplevelser. Uden lige at generalisere!

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja Chantal er god jeg har også besøgt hende flere gange efter 3 gang jeg besøgte hende tilbød hun alt uden kondom for 200,00 kr extra og jeg har ikke fået nogle sygdomme og jeg har givet hende meget sæd hun siger hun bruger P piller

Tyren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jeg har nu også krydset åreknuder med mange jeg ikke har anmeldt. Min erfaring er at falske billeder er lig med dårlige oplevelser, og sande billeder er lig med gode oplevelser. Uden lige at generalisere!

 

 

samme erfaring som dig med hensyn til "fake or real" billeder, giver lige som en dårlig start når det ikke er pigen på billederne man møder i døren, så

er det bedre ikke at offentlig gøre nogen billeder, og lade fantasien komme til sin ret... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hvorfor i alverden har du så ikke anmeldt hende?

 

...er holdt op med at lave direkte anmeldelser/oplevelser hos pigerne, måden de bliver behandlet og til tider ignoreret, og ikke mindst

afsporet samt at der er lyserøde der går fuldstændig i selvsving bare der bliver sagt bøh..... :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...