Navøs 1 Skrevet 14. Juni For det første kan man ikke logge ind igen før 24 timer efter så jeg har kun svare på jeres spørgsmål det er et åndssvagt system nu når når man er ny og har fulgt med her i to år som anonym og har stor gavn af siden. Hun ligner på Sine billeder og har silicone bryster god stor fast røv jeg fik et bad først 30 minutter og 1000 kr. og hun hører til i Tappernøje og hun kysser som kæreste PS jeg er ordblind så undskyld stavefejl hun er pæn spansk pige og jeg skrev til hende først på dansk og derefter gik vi over i engelsk jeg sendte også profilbillede af mig selv efter de første par samtaler som hun kunne se hvem jeg var samtalerne gled hurtigt og effektivt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 31 Skrevet 15. Juni (edited) Tak navøs så mangler jeg bare at få fat på hende ;-))) Redigeret 15. Juni af nike10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Navøs 1 Skrevet 15. Juni (edited) Ja det er mærkeligt at det er så svært at få fat på hende hun svarede for få sekunder og det gik bare derudad og jeg tænker dig helt klart også på et genbesøg og det er i nærheden af tankstationen i Tappernøje inde i byen Redigeret 15. Juni af Navøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Busboy 12 Skrevet 18. Juni Jeg har lige været der. Og blev bestemt ikke skuffet. Hun er en lækker MILF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 292 Skrevet 19. Juni Busboy skrev, for 22 timer siden: Jeg har lige været der. Og blev bestemt ikke skuffet. Hun er en lækker MILF. Jeg linker lige til dit fine review, @Busboy 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg