Hop til indhold

Recommended Posts

For det første kan man ikke logge ind igen før 24 timer efter så jeg har kun svare på jeres spørgsmål det er et åndssvagt system nu når når man er ny og har fulgt med her i to år som anonym og har stor gavn af siden. Hun ligner på Sine billeder og har silicone bryster god stor fast røv jeg fik et bad først 30 minutter og 1000 kr. og hun hører til i Tappernøje og hun kysser som kæreste PS jeg er ordblind så undskyld stavefejl hun er pæn spansk pige og jeg skrev til hende først på dansk og derefter gik vi over i engelsk jeg sendte også profilbillede af mig selv efter de første par samtaler som hun kunne se hvem jeg var samtalerne gled hurtigt og effektivt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Tak navøs

så mangler jeg bare at få fat på hende ;-)))

Redigeret af nike10

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Ja det er mærkeligt at det er så svært at få fat på hende hun svarede for få sekunder og det gik bare derudad og jeg tænker dig helt klart også på et genbesøg og det er i nærheden af tankstationen i Tappernøje inde i byen

Redigeret af Navøs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Busboy skrev, for 22 timer siden:

Jeg har lige været der. 
Og blev bestemt ikke skuffet. Hun er en lækker MILF. 

Jeg linker lige til dit fine review, @Busboy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...