Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg søger en domina  i Jylland der kan bruge en slikke glad slave. Jeg slikker gerne andre slaver på kommando, og selvfølgelig dominaen og jeg kan også være hendes toilet.

Dominaen helst være yngre end mig selv (det vil sige under 40) og ikke meget overvægtig.

Det kan være Dansk eller udenlandsk. Jeg har tidligere besøg Misteess Amandara flere gange. Hun er skøn, men desværre ikke så ofte i DK længere. De andre piger jeg har besøgt, har været af varierende kvalitet. 

Kan det passe at jeg slet ikke kan finde nogen i Jylland der opfylder ovenstående (jeg er ikke til udenlandske piger i et nedrivningsparat hus på landet).

Forslag modtages gerne. Mit udgangspunkt er Herning.

På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Lasse333

Tak for din anbefaling. Jeg har besøgt Mistress Erica en enkelt gang.

Jeg anerkender selvfølgelig alle de  positive anmeldelser herinde, men vi er jo alle forskellige, og uden at gå i detaljer kan jeg blot sige at hun ikke lige det jeg søger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casper77 skrev, den 13.7.2025 at 16:19:

Jeg har prøvet at skrive. Der forlanges forudbetaling. Jeg tror det er svindlere.

Jeg vil sige at vi som par også indbetale de 1500 kr og fik af vide at vi vil få tusind retur hvis vi ikke var enige om samarbejde og kan kun sige at den lady virkelig er pengene værd. Vi er fast på kontrakt hos hende og glæder os allerede til næste gang 

lady er virkelig dygtig og lært op af sin mor som også var domina 

lokalerne er virkelig lækre og meget forskelligt legetøj 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet at skrive. Der forlanges forudbetaling. Jeg tror det er svindlere.

Jeg vil sige at vi som par også indbetale de 1500 kr og fik af vide at vi vil få tusind retur hvis vi ikke var enige om samarbejde og kan kun sige at den lady virkelig er pengene værd. Vi er fast på kontrakt hos hende og glæder os allerede til næste gang 

lady er virkelig dygtig og lært op af sin mor som også var domina 

lokalerne er virkelig lækre og meget forskelligt legetøj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun er meget forhippet på at få betalingen - 

og mindre på at fortælle hvad hun sælger 

alle advarselslamper blinker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville prøve at ringe til Alina der er i Vejle indtil d. 24/7, hun har rykket mig rundt flere gange og fået alle mine fantasier opfyldt, hun er meget lydhør :P jeg har også anmeldt hende for et par år siden https://www.eroguide.dk/forum/topic/167735-domina-alina/?tab=comments#comment-1498513 hun er en frisk pige fra de baltiske lande, fantastisk engelsk og ville bedømme hende til at være midt 30'erne, jeg har også prøvet at lege med hende og hendes slavetøs, hvor hun styrede os med kyndig hånd .

her er et link til Alina https://annoncelight.dk/showad/269429

håber du finder hvad du søger, og giver en anmeldelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casper77 skrev, for 14 minutter siden:

Tak @chrisser: Det var nogle i denne retning jeg ledte efter.

Jeg har ikke mulighed for at besøge hende i næste uge, men jeg vil holde øge med at hun kommer tilbage. :rolleyes:

Det var så lidt, vi skal jo prøve at hjælpe hinanden :) jeg har selv gemt hendes annonceid af en grund, hun plejer at reklamere ca. 1 uge eller 2 før hun kommer, har jeg lagt mærke til over de sidste mdr.  ;) hun kan altid få mig på glatis.

Jeg har lagt mærke til at hun er ca. i DK pt. 1 gang om mdr. og med hensyn til hendes sted så er det altid nogle fine lejligheder hun er i og ikke falde færdige huse, dem ønsker jeg heller ikke at besøge

Del dette indlæg

Link til indlæg
chrisser skrev, den 20.7.2025 at 20:19:

Det var så lidt, vi skal jo prøve at hjælpe hinanden :) jeg har selv gemt hendes annonceid af en grund, hun plejer at reklamere ca. 1 uge eller 2 før hun kommer, har jeg lagt mærke til over de sidste mdr.  ;) hun kan altid få mig på glatis.

Jeg har lagt mærke til at hun er ca. i DK pt. 1 gang om mdr. og med hensyn til hendes sted så er det altid nogle fine lejligheder hun er i og ikke falde færdige huse, dem ønsker jeg heller ikke at besøge

https://annoncelight.dk/showad/433987
så den gal igen nogen der kende hende her eller været i kontakt med hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...