Casper77 9 Skrevet 9. Maj Jeg søger en domina i Jylland der kan bruge en slikke glad slave. Jeg slikker gerne andre slaver på kommando, og selvfølgelig dominaen og jeg kan også være hendes toilet. Dominaen helst være yngre end mig selv (det vil sige under 40) og ikke meget overvægtig. Det kan være Dansk eller udenlandsk. Jeg har tidligere besøg Misteess Amandara flere gange. Hun er skøn, men desværre ikke så ofte i DK længere. De andre piger jeg har besøgt, har været af varierende kvalitet. Kan det passe at jeg slet ikke kan finde nogen i Jylland der opfylder ovenstående (jeg er ikke til udenlandske piger i et nedrivningsparat hus på landet). Forslag modtages gerne. Mit udgangspunkt er Herning. På forhånd tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse333 35 Skrevet 15. Juni Prøv Mistres Erica https://annoncelight.dk/showad/429717 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper77 9 Skrevet 17. Juni Hej @Lasse333 Tak for din anbefaling. Jeg har besøgt Mistress Erica en enkelt gang. Jeg anerkender selvfølgelig alle de positive anmeldelser herinde, men vi er jo alle forskellige, og uden at gå i detaljer kan jeg blot sige at hun ikke lige det jeg søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg