Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Hej allesammen

Var forbi et lækkert stykke kakao i går https://annoncelight.dk/showad/427800. Havde længe tænkt at jeg skulle prøve en mørk kvinde - og bum så skete det.

Skrev på whatsapp, svar med det samme, et par beskeder frem og tilbage og aftale i hus. Var tæt på, så der gik kun en halv time fra første besked, til hun åbnede døren for mig.

Kvinden ser ud som sine billeder (annonce, instagram, tiktok osv). Hun sagde 25 år, og tjo det kunne godt passe (er selv start 30erne).

Vi havde aftalt 30m sex, bj uden og kys hvis vi havde kemi.

Hun var tændt, blev hamrende våd efter en klitorisorgasme. Skønne suttelæber som tog dejligt fat. Lækker røv og flot fisse. Hun rider godt, ser dejlig ud i doggy og suttede mig ind til jeg eksploderede udover hende.

Echoxleone leverede alt vi aftalte, og jeg befandt mig glad, yderst tilfreds og tømt for hver en dråbe i offentligheden igen præcis 40 minutter efter døren blev åbnet.

Stedet: 8 - centralt i Aarhus, men ikke befærdet sted.

Pigen: 8 - røven og læberne trækker op, brysterne trækker lidt ned (de hænger lidt). Personligheden lidt en diva, så man skal vide hvordan den type skal håndteres.

Sex: 9 - fik alt jeg ville have, ingen brok, nærværende, ingen telefon eller noget. Blide naturlige støn hele vejen, ikke noget fake. En kvinde som giver ekstra hvis hun bliver kørt varm først. Eneste lille punkt var, at jeg ikke måtte tage hende missionær med benene oppe på skuldrene - fair nok, det kan være meget intenst for kvinden.

Gentagelsesfare på en skala fra 1-10? Hvis brysterne havde været bedre så en 10'er. Men ja, hvis jeg er til chokolade igen en dag og en skøn lækker mås - så får hun sgu nok en besked.

Redigeret af beundreren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende år tilbage.

Desværre uden fest.

Men er fristet på et besøg igen

Kan nok ikke finde ud af at hånftere en Diva.

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

8000 det er jo noget af det spændende ved sex - at der skal 2 til tango! Og i min optik er det vigtigste for, om det bliver en fest, om vi mænd formår at håndtere kvindens personlighed og dermed skabe den rette stemning. Alt efter kvindens natur kan det jo så være en nemmere eller sværere opgave - og nogen gange, må man også bare acceptere at matchet ikke er der.

Jens, ja hun var dejlig - så en tur til Århus med dig ;)

Redigeret af beundreren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan slet ikke genkende overstående positive anmeldelse. Det nok det tørreste og mest kedelige sex, jeg længe har været udsat for… To til tango? Jeg forsøgte at behage hende, men, det virkede ikke. Jeg mener ikke selv, at jeg er “grim” eller uhygiejnisk, eller gør noget for at blive behandlet anderledes end trådstarter. Men, hvis hun er så selektiv, bør hun nok ikke være i denne branche… Kommer ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 30 minutter siden:

...Men, hvis hun er så selektiv, bør hun nok ikke være i denne branche… Kommer ikke igen. 

Jeg vil faktisk gerne medgive dig det her. Er enig i den betragtning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...