FL. 8 Skrevet torsdag klokken 20:16 Jeg har aldrig oplevet noget så gennemført frækt og skønt som mødet med de to frække veninder i naturen. De var "på" med det samme, og inden jeg fik set mig om, var jeg omringet af skinnende sensuelle øjne, våde kys, frække tunger og store bløde bryster. Pigerne var i den grad sammen med mig, men samtidig var de også sammen med hinanden på en helt vildt ophidsende måde, der ikke efterlod tvivl om, at de var max tændte. Jeg havde måske en ide om, at de - nu hvor de var to - ville skiftes lidt til at tage initiativ, men nej, de gav den begge to maksimal gas hele tiden og jeg husker faktisk ikke, at jeg nogen sinde tidligere har haft en så fræk, dejlig og intens oplevelse. Så - hvis man er til ekstremt nærværende sex med to skønne kvinder, så kan et møde med de to frække jyske veninder i den grad anbefales/F https://annoncelight.dk/showad/424136 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 435 Skrevet fredag klokken 08:21 Vi takker virkelig for de flotte ord og er glade for at du have en skøn oplevelse Knus de to frække veninder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg