Hop til indhold
TomXen

Selena - Hold jer væk

Recommended Posts

Så er det tid til en ny anmeldelse.

Denne gang omhandler det "Selena" 

https://annoncelight.dk/showad/427376

Jeg skal spare jer for det meste af den forfærdelige oplevelse.

1. Det er overhovedet ikke pigen på billederne. - Det er en mørkhåret (italiensk) pige, og hendes veninde der er i lejligheden.

2. Som altid overtog lillemanden styringen og ville have hvad jeg kom for. Hurtigt af med tøjet, og så igang på lagnet. Blow er også med kondom, og det var ikke godt på nogen måde. Imens vi var igang ringede og bimlede hendes telefon, og hun skrev SMSer mens vi var igang. Totalt turnoff.

3. Havde bestilt 30 minutter til 800, men fik 12 minutter, da hun bad mig gøre mig færdig cirka 10 minutter inde. Det var meget svært, da hun ikke havde kræfterne til at gøre arbejdet færdig. (Jeg havde virkeligt svært ved at komme, da det hele var så useriøst.)

4. Der stod allerede en ny gut i entreen og ventede da jeg kom ud, så diskression er ikke rigtigt til stede. 

5. Jeg kan ikke sige det med garanti, men da jeg skrev til "Rahela" fik jeg nøjagtigt samme velkomst besked og priser. Så er ret sikker på den anden pige på adressen udgiver sig for at være denne pige.

https://annoncelight.dk/showad/427375

6. Ude foran stod en meget shady østeuropæisk gut, som nok er deres sikkerhed, men stadig ikke så indbydende.

7. Hendes ben var ikke barberet og stak af pommeren til.

Det er dog værd at nævne, at selv om oplevelsen var forfærdelig, så var hun meget venlig og sød.

Lad være med at lade lillemanden beslutte sig for de flotte billeder, det er ikke den pige i kommer ind til.

//TomXen

Redigeret af TomXen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været det og gik igen, da jeg forventede pigen på foto. Jeg var naiv, for disse falske foto har været brugt før. Men, men ....de "falske" piger er ofte faldet i min smag, så jeg giver det gerne en chance. 

jeg synes begge piger var søde og den ene, knap så kraftig, kunne sagtens gå, når det var den type, jeg søgte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...