Hop til indhold
Random123

Besøg hos Fyn-hygge/Christina studerende?

Recommended Posts

Hej

Jeg har brugt eg og AL noget tid og går som regel i en stor bue uden om partygirls og alt for sketchy annoncer.

Nu har jeg lavet en aftale med Christina på lørdag.

https://annoncelight.dk/showad/424711

Jeg kan se brugeren er relativ ny, hvilket kan være et red flag. Men kommunikation på pære dansk (hvilket heller ikke behøver betyde dansker) og ellers let aftale.

Er der nogen der har besøgt hende og kan sige noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også kigget på hendes annonce et stykke tid,

men har ikke turde besøge hende når der ikke var nogen anmeldelse

Håber på en god og brugbar anmeldelse af hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så må jeg tage en for holdet, medmindre der er andre der kan byde ind B)

Jeg skrev efterfølgende for at høre om hun var dansk, ikke at det gjorde noget hun ikke var. Men så var jeg da forberedt rent sprogligt.

Hun understregede at hun var dansk studine...

Det bliver spændende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Random123 skrev, for 10 timer siden:

Så må jeg tage en for holdet, medmindre der er andre der kan byde ind B)

Jeg skrev efterfølgende for at høre om hun var dansk, ikke at det gjorde noget hun ikke var. Men så var jeg da forberedt rent sprogligt.

Hun understregede at hun var dansk studine...

Det bliver spændende :)

Glæder mig til at høre hvordan det gik 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er jeg kommet hjem efter lidt af en fuser.

Efter lidt misforståelser på SMS angående bekræftelse og tidspunkt, så rykker vi vores aftale fra eftermiddag til aften.

Vi taler i telefon og aftaler at når jeg er ankommet til et bestemt sted, så skal jeg ringe hende op. Det er i Skt. Klemens.

Hun er umiddelbart dansk fra hvad jeg kan bedømme.

Jeg ringer hende op og hun begynder at dirigere mig mod en hytte ude i skoven.... det er bare fem min kørsel derfra.

Jeg spørger om hun har en adresse eller, ja, måske en lokation hun kan dele? Hun har ikke nogen af delene. Jeg spørger om hun er i hytten. Det vil hun ikke svare på.

Jeg ender med at sige tak, men ellers tak. Hun siger det er fint, men at jeg vil blive blokeret. Sådan er det.

Jeg havde lyst til lidt eventyr, men en ukendt hytte ude i skoven uden adresse :roll:

Der var et par alarm klokker der ringede. Jeg er ikke den mest erfarne, men har været et par håndfulde gp'er igennem.

Jeg har tidligere benyttet mig af Michelle ved Føtex en del.

I dont know, er der nogen af jer mere erfarne der kan byde ind?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Random123 skrev, for 9 timer siden:

Så er jeg kommet hjem efter lidt af en fuser.

Efter lidt misforståelser på SMS angående bekræftelse og tidspunkt, så rykker vi vores aftale fra eftermiddag til aften.

Vi taler i telefon og aftaler at når jeg er ankommet til et bestemt sted, så skal jeg ringe hende op. Det er i Skt. Klemens.

Hun er umiddelbart dansk fra hvad jeg kan bedømme.

Jeg ringer hende op og hun begynder at dirigere mig mod en hytte ude i skoven.... det er bare fem min kørsel derfra.

Jeg spørger om hun har en adresse eller, ja, måske en lokation hun kan dele? Hun har ikke nogen af delene. Jeg spørger om hun er i hytten. Det vil hun ikke svare på.

Jeg ender med at sige tak, men ellers tak. Hun siger det er fint, men at jeg vil blive blokeret. Sådan er det.

Jeg havde lyst til lidt eventyr, men en ukendt hytte ude i skoven uden adresse :roll:

Der var et par alarm klokker der ringede. Jeg er ikke den mest erfarne, men har været et par håndfulde gp'er igennem.

Jeg har tidligere benyttet mig af Michelle ved Føtex en del.

I dont know, er der nogen af jer mere erfarne der kan byde ind?

Det var sgu da en træls oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fynsbo skrev, for 7 minutter siden:

Det var sgu da en træls oplevelse

Men hun er faktisk ægte, havde aftale i Nørre lyndelse, for måneder siden. Dansk og Foto ægte, men, men ...skal ikke dømme nogle, med min intuition sagde misbruger. Gik derfor igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...