Energy 457 Skrevet 28. Marts, 2014 Hvor i Horsens, Vejle osv er det bedste sted med den lækreste thaipige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3407 Skrevet 28. Marts, 2014 det kunne måske være hos daw i tørring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 28. Marts, 2014 Ja han godt tænkt på hende. Eller Ten i Vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3407 Skrevet 28. Marts, 2014 ten er jeg ikke sikker på at jeg vil besøge igen, med den risiko der er for at få en sygdom med hjem ifølge den anden tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draco2000 70 Skrevet 28. Marts, 2014 ten er jeg ikke sikker på at jeg vil besøge igen, med den risiko der er for at få en sygdom med hjem ifølge den anden tråd Er det ikke meningen, at et kondom forhindrer den slags? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3407 Skrevet 28. Marts, 2014 Er det ikke meningen, at et kondom forhindrer den slags? jo det er det måske, men kan læse at hun også er glad for ikke at bruge kondom. men det er da et frit land vi lever i så jeg vil da ikke forbyde folk at lege med risikoen for sygdom, det er op til folk selv at vurdere om de vil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 372 Skrevet 28. Marts, 2014 Hej gutter Har i links til hhv Daw og Ten På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3407 Skrevet 28. Marts, 2014 http://bricksite.com/dawthaimassage/velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3407 Skrevet 29. Marts, 2014 er der ikke andre der har nogle bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg