migmanden 724 Skrevet onsdag klokken 10:38 Jeg besøgte Elizabeth den 30.04.25 https://annoncelight.dk/showad/426650 Hun er en sød og venlig pige, som fortæller at hun ønsker hendes kunder skal være tilfredse. Hun holder til på en kendt Thai adresse Nord for Nykøbing F. Jeg ringede og bestilte en aftale. Vi aftalte at jeg skulle være der om 20 minutter. Hun ville sende adressen. Da jeg ikke havde hørt fra hende efter 10 minutter og aftalte igen at jeg kom inden for 20 minutter. Hun sendte adressen straks herefter. Da jeg kom til stedet og skrev SMS til hende. Hun svarede tilbage: "I have a job, Please, It came up please". Videre skrev hun: "10 minutes I am redy baby". Det var hun efter ½ time hvor hun skrev: "You can come now" Jeg ringede på døren blev lukket ind og mødte den tidligere kunde, som var ved at gå. Jeg havde valgt hende da hun i annoncen skrev: "I OFFER SEX IN MANY POSITIONS blowjob WITH OR WITHOUT CONDOM FINISH IN MOUTH 69 golden shower BEST BODY massage WITH RELAX MASSAGE LICKING PUSSY anal SEX GIRLFRIEND EXPERIENCE, GOLDEN SHOWER AND DOMINATE YOU CAN BE MY slave". Vi startede med massage. Det var OK men helle ikke mere. Hun ville ikke give blowjob uden kondom, selv om det fremgår af annoncen. Hun ville heller ikke give girlfrend expirence med kys og kram selv om dette også fremgår af annoncen. Dermed lever hun ikke op til det hun skriver. Alt i alt en kedelig og uinspirerende oplevelse, hvor hun ikke levede op til det hun skrev. Jeg komme ikke igen. 5 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2814 Skrevet i går klokken 10:02 @migmanden Er lidt nysgerrig , nu har der den sidste måneds tid , været 2-3 annoncer med mørke piger i Nyk F , alle har fået fjernet billeder og nye er kommet på. Hvordan passer billeder , med hende du mødte. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 724 Skrevet for 4 timer siden Billederne er med skygge over ansigtet, så jeg kan ikke sige om det er den samme pige. Ellers passer resten af billedet godt til pigen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 436 Skrevet for 3 timer siden Det sker mange steder , at de ikke giver den service som de skriver , de er kun ude på at få fat i dine penge ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg