Hop til indhold
serveU

Emely i Hampen

Recommended Posts

Så skulle det prøves med et af de små steder på landet. Emely reklamerede med mange af de ting jeg går og drømmer om og jeg fik fat i hende på telefonen. Hun taler nogenlunde forståeligt engelsk og lidt bedre tysk. Aftalte en mødetid, så skulle det ske; Det er ikke Emely, der er på hjemmesiden! Emely er en slank smuk blondinefrækkert med rigtig gode bryster. Jeg gætter på hun er ca 30, men hun ser rigtig godt ud! Blev vist ind i spankingrummet og bedt om at sidde, der fik vi en snak om lyster og hvad jeg slet ikke ville. Fik lov til at vælge hendes påklædning og så ud og i bad.

Jeg kom ind igen og mødte Emely i et frækt lille korset og lange mange højhælede støvler. Så gik det ellers derudaf med slikkeri og lige tilpas med piskeslag, klemmer i brystvorterne afløst af små lækre klem.

Min rumsterstang var blevet pakket ind og snøret sammen og efter en god halv time kom jeg på bænken og blev kneppet i røven på den mest kvalificerede måde jeg nogensinde har prøvet!

Til sidst fik jeg lov at komme og kunne tage endnu et bad.

Bagefter var der tid til en cola og en hyggesnak, Emely sagde hun kom fra Wien i Østrig, hvilket jeg tvivler meget stærkt på! Især da kortet på hjemmesiden har russiske bogstaver.

Hun vil kun tage en første-gangskunde i 3 kvarter og prisen for dette var 2000,-

Jeg kunne godt lokkes til Hampen når hun kommer igen ( 2 gange i april måned)

 

http://side6.dk/resultatside/?q=5637

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...