Hop til indhold
Gangbang

Straf for at oprette nyt opslag med rigtigt dato

Recommended Posts

Jeg havde fået oprettet et opslag med forkert dato på eventet i overskriften og efter nogle dag lavede jeg nyt opslag med rigtigt dato i overskriften 

Det får man så lige et straf point for af stabler 

Det syntes jeg seriøst er komplet latterligt af eroguide.dk lader det ske 

Hvad sker der lige for jer 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Take or leave it. Ejeren af eroguide har forladt skuden og er to frivillige moderatorer,  som er nødt til at køre en hård linje for at kunne styr på tingene. 

Jeg frygter den dag de ikke gider mere, da Eroguide så vil drukne i spam og ligegyldige indlæg.

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 30 minutter siden:

Take or leave it. Ejeren af eroguide jmhsr forladt skuden og er to frivillige moderatorer,  som er nødt til at køre en hård linje for at kunne styr på tingene. 

Jeg frygter den dag de ikke gider mere, da Eroguide så vil drukne i spam og ligegyldige indlæg.

ja det ser man 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gangbang skrev, for 5 timer siden:

Det får man så lige et straf point for af stabler 

Er selv ret ny på siden, men han minder mest af alt om en magtliderlig incel hahaha.

Nice at nogen gider være admin for siden, men bare fordi du er det, behøver du ikke også være en idiot 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 7.5.2025 at 07:17:

Take or leave it. Ejeren af eroguide har forladt skuden og er to frivillige moderatorer,  som er nødt til at køre en hård linje for at kunne styr på tingene. 

Man kunne også nøjes med at køre en human fast linje, i stedet for at være dum og ødelægge samtlige tråde herinde med flueknepperi...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tal pænt, Tak.

TallGirlsEnjoyer skrev, den 7.5.2025 at 11:33:

...han minder mest af alt om en magtliderlig incel hahaha.

... behøver du ikke også være en idiot 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Gangbang Jeg så 2 identiske opslag. Desværre så jeg forkert og det beklager jeg. 

To forslag.

1) Hvis du oplever at vi har dummet os, så skriv til os med det samme og vi undersøger naturligvis, hvad der er sket

Det er ikke ensbetydende med at du ikke må kritisere os her i Feedback. Det er lidt formålet med det forum, så du er altid velkommen. Vi havde dog nok fanget fejlen lidt hurtigere, hvis du havde sendt en PM. Så kunne du altid havde skudt med skarpt bagefter. :-)

2) Hvis du har lavet sådan en fejl i dit opslag, så send en rapport på dit opslag og bed os om at rette opslaget i stedet eller skriv i det oprindelige opslag, at der var en fejl. 

Undskyld herfra.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...