Gangbang 689 Skrevet onsdag klokken 03:44 Jeg havde fået oprettet et opslag med forkert dato på eventet i overskriften og efter nogle dag lavede jeg nyt opslag med rigtigt dato i overskriften Det får man så lige et straf point for af stabler Det syntes jeg seriøst er komplet latterligt af eroguide.dk lader det ske Hvad sker der lige for jer 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naeem Harami 93 Skrevet onsdag klokken 04:56 Velkommen til klubben af uretfærdigt behandlede brugere på eroguide.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1765 Skrevet onsdag klokken 05:17 (edited) Take or leave it. Ejeren af eroguide har forladt skuden og er to frivillige moderatorer, som er nødt til at køre en hård linje for at kunne styr på tingene. Jeg frygter den dag de ikke gider mere, da Eroguide så vil drukne i spam og ligegyldige indlæg. Redigeret onsdag klokken 06:17 af Elprebsi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sidste stik 2 Skrevet onsdag klokken 05:47 Elprebsi skrev, for 30 minutter siden: Take or leave it. Ejeren af eroguide jmhsr forladt skuden og er to frivillige moderatorer, som er nødt til at køre en hård linje for at kunne styr på tingene. Jeg frygter den dag de ikke gider mere, da Eroguide så vil drukne i spam og ligegyldige indlæg. ja det ser man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TallGirlsEnjoyer 11 Skrevet onsdag klokken 09:33 Gangbang skrev, for 5 timer siden: Det får man så lige et straf point for af stabler Er selv ret ny på siden, men han minder mest af alt om en magtliderlig incel hahaha. Nice at nogen gider være admin for siden, men bare fordi du er det, behøver du ikke også være en idiot 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1428 Skrevet torsdag klokken 07:14 Elprebsi skrev, den 7.5.2025 at 07:17: Take or leave it. Ejeren af eroguide har forladt skuden og er to frivillige moderatorer, som er nødt til at køre en hård linje for at kunne styr på tingene. Jeg frygter den dag de ikke gider mere, da Eroguide så vil drukne i spam og ligegyldige indlæg. Man kunne også nøjes med at køre en human fast linje, i stedet for at være dum og ødelægge samtlige tråde herinde med flueknepperi... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 125 Skrevet torsdag klokken 19:29 Nu bliver jeg nok upopulær, men jeg synes vores moderatorer gør et fint job med at holde afsporinger, personangreb og ligegyldige indlæg ude af trådene 2 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1876 Skrevet torsdag klokken 20:00 Tal pænt, Tak. TallGirlsEnjoyer skrev, den 7.5.2025 at 11:33: ...han minder mest af alt om en magtliderlig incel hahaha. ... behøver du ikke også være en idiot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1876 Skrevet torsdag klokken 20:20 (edited) @Gangbang Jeg så 2 identiske opslag. Desværre så jeg forkert og det beklager jeg. To forslag. 1) Hvis du oplever at vi har dummet os, så skriv til os med det samme og vi undersøger naturligvis, hvad der er sket Det er ikke ensbetydende med at du ikke må kritisere os her i Feedback. Det er lidt formålet med det forum, så du er altid velkommen. Vi havde dog nok fanget fejlen lidt hurtigere, hvis du havde sendt en PM. Så kunne du altid havde skudt med skarpt bagefter. 2) Hvis du har lavet sådan en fejl i dit opslag, så send en rapport på dit opslag og bed os om at rette opslaget i stedet eller skriv i det oprindelige opslag, at der var en fejl. Undskyld herfra. Redigeret torsdag klokken 20:28 af Stapler 15 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg