Hop til indhold

Recommended Posts

Har i dag besøgt Mena. Spurgte inden om det var hende der var på foto,, hvilke hun svarede ja til. Det viste sig at det ikke var hende. Hun gav en rigtig god kæreste oplevelse med en dejlig massage der var meget pirrende og dejlige tungekys. Gav en dejlig bj hvilke hun er super god til og sex i forskellige stillinger. Hun er rigtig sød og dejlig at være sammen med. Hun virker til at nyde at blive slikket og blev meget våd. 
jeg ved desværre ikke hvordan man sætter link om pigerne ind

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iron Man skrev, for 11 timer siden:

Har i dag besøgt Mena. Spurgte inden om det var hende der var på foto,, hvilke hun svarede ja til. Det viste sig at det ikke var hende. Hun gav en rigtig god kæreste oplevelse med en dejlig massage der var meget pirrende og dejlige tungekys. Gav en dejlig bj hvilke hun er super god til og sex i forskellige stillinger. Hun er rigtig sød og dejlig at være sammen med. Hun virker til at nyde at blive slikket og blev meget våd. 
jeg ved desværre ikke hvordan man sætter link om pigerne ind

https://annoncelight.dk/showad/392443

Mvh.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobler26 skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan se at der er mulighed for 2 piger. Både Mena og Rose. Så du noget til den anden pige.?

Nej jeg så hende ikke, men tror hun er fake ligesom Mena. Jeg kunne høre hun gik rundt i lejligheden, da jeg tog derfra 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Iron Man skrev, for 20 timer siden:

Nej jeg så hende ikke, men tror hun er fake ligesom Mena. Jeg kunne høre hun gik rundt i lejligheden, da jeg tog derfra 

hvorfor fake måske lidt modificerede billedder

hvis du ikke har set hende kan man vel ikke sige fake

ok det ser jo ud til at du havde en god oplevelse Iron  Man med fake mena       

man er jo selv herre over hvad man går ind til det står jo frit for at takke nej tak og gå igen

Redigeret af rolling stones

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Rose lige da hun var ankommet til Aalestrup. Hold nu op hvor en dårlig oplevelse. Skulle bare være gået igen. Billederne passede heller ikke. 
Men nu var jeg jo ligesom liderlig og lille trolden tog kontrollen, hehe. 

Men hun havde vildt travlt og så smed hun sig bare på ryggen.
Det var som om hun var skræmt over at hun skulle blive smittet med et eller andet, for hver gang jeg ville kysse eller slikke hende, bad hun mig om at stoppede og skyndte hun at tørre sig af komme noget desinficerende på. (jeg er meget almindelig og renlig fyr)

Så virkelig nederen oplevelse. 
Det virkede faktisk som om hun ikke ønskede at deltage. 
Nå ville egentligt bare fortælle at det var en rigtig dårlig oplevelse. 
Heldigvis er dette da en meget sjælden oplevelse og jeg har da hafte mange positive med andre Thai piger, i samme lejlighed.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det bliver nødvendigt at tage til Thailand for et nyt besøg.
Så da jeg var i nærheder de blev fulgt afsted med kuffeter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...