fan 2 Skrevet 6. Maj Så har jeg lige fået nok en af de bedste oplevelser nogensinde hos en glædespige Manaw en en fræk lille thai dame med fantastisk bryster og en dejlig røv. Hun giver en god massage og et endnu bedre skrald, hun lever sig fuldstændig ind i det og det føles som om hun godt kan lide det jeg er totalt blown away der var ikke et øje tørt hun nævnte hvis jeg skulle få lyst igen skulle det være inden søndag https://annoncelight.dk/showad/425301 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 129 Skrevet 6. Maj Der er ingen på AL med det navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 677 Skrevet 6. Maj https://annoncelight.dk/profile/redchili Det er, i øvrigt, hende der kaldte sig Disney før 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 2. August (edited) Jeg besøgte også Manaw, og hun var virkelig en lækker pige med de flotteste store bryster. Jeg var lidt små stresset og det var dejligt med en gang massage, som blev afsluttet med et lækkert handjob, hvor hun lige smed overdelen, og hænderne måtte gerne være overalt på hende krop i mens. Jeg husker det som om, at det var en fredag og hun fortalte, at hun havde sidste dag om søndagen. Hun troede nu nok, at hun kom tilbage, men vidste ikke hvornår. @Grabbingdet link du har smidt på, var sikkert til hendes billeder og da hun ikke har en VIP profil, så kommer der ikke andet frem end et navn, men jeg trykker på det engang i mellem i håb om, at det er aktivt igen, ellers tror jeg desværre hun bliver svær at finde igen. Hun er nok den lækreste pige, jeg nogensinde har fået Thai massage af. Fortsat - ahhh kan se, at linket i TS’ indlæg stadigvæk virker, så håber, at det bliver opdateret en dag når hun forhåbentlig vender retur. Redigeret 2. August af Søren - Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frank.thomas 6 Skrevet 2. August en pm med hendes nummer ville være værdsat tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 2. August frank.thomas skrev, for 1 time siden: en pm med hendes nummer ville være værdsat tak Jeg var desværre ikke så snu, at gemme hendes telefonnummer, desværre. Vi håber hun bruger samme annoncenummer, når hun vender retur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg