TheDude TheDude 168 Skrevet 6. Maj Link: https://annoncelight.dk/showad/426133 Jeg har besøgt "Bunny" en del gange efterhånden. Syntes bare lige at skyldte at give hende thumbs up Billederne passer 100% hun er en rigtig fin lille lækker dame der giver god massage der går over i dejlig body2body og/eller piring. Dejligt blowjob og skøn at knalde med. Hun sprænger ikke skalaerne nogle steder. Men alt er mere end bestået og jeg har ikke været skuffet de gange jeg har besøgt hende. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beundreren 26 Skrevet 9. Maj Tak for anmeldelsen. Sidder og kigger på hende lige nu, og har et par spørgsmål: - Er hendes bryster ægte, og ca. størrelse? - Tager hun ladningen i munden eller ansigtet? - Og hvor i Aarhus N holder hun til (selvfølgelig ikke præcise adresse)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude TheDude 168 Skrevet 10. Maj Hun er i en privat lejlighed i nærheden af Uni. Om brysterne er ægte ... pas, De er dejlig faste men ikke hårde (det er det fint nok til mig ). Som sagt så passer billederne 100% så størrelsen har du der. Jeg har ikke spurgt efter afslutning i munden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tyvstarteren 18 Skrevet 12. Maj Kan også godt anbefale Bunny ;-) Jeg synes hun er meget stille og rolig, men på den gode måde. Hvis man skal have en "vild kat" er det nok ikke hende man skal vælge. Jeg tror ikke hendes bryster er ægte, men de sidder virkelig godt. Billederne viser meget godt størrelsen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg