Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Link: https://annoncelight.dk/showad/426133
Jeg har besøgt "Bunny" en del gange efterhånden. Syntes bare lige at skyldte at give hende thumbs up ;) Billederne passer 100% hun er en rigtig fin lille lækker dame der giver god massage der går over i dejlig body2body og/eller piring. Dejligt blowjob og skøn at knalde med. Hun sprænger ikke skalaerne nogle steder. Men alt er mere end bestået og jeg har ikke været skuffet de gange jeg har besøgt hende.   

Skrevet

Tak for anmeldelsen.

Sidder og kigger på hende lige nu, og har et par spørgsmål:

- Er hendes bryster ægte, og ca. størrelse?

- Tager hun ladningen i munden eller ansigtet?

- Og hvor i Aarhus N holder hun til (selvfølgelig ikke præcise adresse)?

Skrevet
  • Author

Hun er i en privat lejlighed i nærheden af Uni.
Om brysterne er ægte ... pas, De er dejlig faste men ikke hårde (det er det fint nok til mig ;) ). Som sagt så passer billederne 100% så størrelsen har du der.
Jeg har ikke spurgt efter afslutning i munden.  

Skrevet

Kan også godt anbefale Bunny ;-) Jeg synes hun er meget stille og rolig, men på den gode måde. Hvis man skal have en "vild kat" er det nok ikke hende man skal vælge.

Jeg tror ikke hendes bryster er ægte, men de sidder virkelig godt. Billederne viser meget godt størrelsen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.