Hop til indhold

Girl in Town?

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Jeg er pæn sikker på det er hende her du møder https://annoncelight.dk/showad/427009
Jeg skrev til dem begge for et par dage siden, og de skrev tilbage med samme addresse og jeg har tidligere været på den adress og det er altid kun en pige i den lejlighed.

Men jeg kan dog tag fejl da jeg endnu ikke har været der endnu.

Skrevet
Peterguf skrev, for 20 timer siden:

Jeg er pæn sikker på det er hende her du møder https://annoncelight.dk/showad/427009

Pigen du linker til er Andrea og det er absolut ikke den samme pige som i den annonce der først bliver spurgt til! Billederne af Andrea er lige præcis dén pige du møder der. Hun er skidesød og imødekommende og ser faktisk bedre ud en billederne antyder.
Pigen i det efterlyste opslag er ikke Andrea, men jeg har ingen erfaringer med denne pige.

Redigeret af Snadremanden
Tilføjelse

Skrevet
  • Author
Snadremanden skrev, for 3 timer siden:

Pigen du linker til er Andrea og det er absolut ikke den samme pige som i den annonce der først bliver spurgt til! Billederne af Andrea er lige præcis dén pige du møder der. Hun er skidesød og imødekommende og ser faktisk bedre ud en billederne antyder.
Pigen i det efterlyste opslag er ikke Andrea, men jeg har ingen erfaringer med denne pige.

Ja, det var lidt det, jeg prøvede at sige, nemlig at de begge er på samme adresse, og jeg har været der et par gange før. Som regel er der kun én pige ad gangen. Og eftersom Andrea har anmeldelser herinde, og den anden ikke har, gik jeg bare ud fra, at det er Andrea, jeg møder der.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.