Hop til indhold

Recommended Posts

Ville besøge Tina, men det blev til Bow.Hun er en sød, stille og rolig pige, der ikke siger meget, endnu. Fik en fair Massage, men ikke så hård som ønsket.derefter en dejlig og rolig omgang af det hele.tænker hun lige skal kigges an, så åbner hun nopk op for mere i hendes "godtepose".

https://annoncelight.dk/showad/340972

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan bekræfte din oplevelse. Stille sød pige. Genert.

Hun er ok pæn og fin krop. Leverer ok, sex og afslutning i munden. Ikke helt oppe at ringe. Måske ved genbesøg. 
Fin diskret lokation på et for mig nyt sted. Ikke på NB gade, hvor annonceudgiveren plejer at have pigerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har jeg været en tur forbi Bow - Dejligt besøg på 30 min. 
Bow er sød og som andre skriver virker hun lidt stille - desværre er hendes engelsk efter min opfattelse ikke til samtaler, men kommunikation omkring hvad der skal ske fungerer fint.

Efter min smag er hun ret lækker, med ægte berøringsvenlige bryster og lækker krop.

Vi startede hurtigt ud med et dejligt blow, og ingen massage, så den del kan jeg ikke udtale mig om - blow blev hurtigt til 69, lækker fisse som gerne vil slikkes.

Derefter cowgirl, afløst af missionær, doggy og et par andre stillinger - efter mit ønske blev det til et afsluttende blow, den sidste del uden hænder på pikken, hvor hun til sidst lod mig komme i munden uden at blinke.

Alt i alt et skønt besøg med en dejlig pige som jeg gerne besøger igen.

Som tilføjelse har Bow nu en veninde Ammy som jeg også mødte, hun kunne bestemt også være et besøg værd - stedet ligger ok diskret og er ret nyindrettet og pænt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte stedet i dag uanmeldt. Det var Bow som lukkede op. Og det var heldigt for mig. Fik bestilt 30 min og gik i bad. Startede med dybe kys og så fik hun en slikketur hvor hun selv hjalp til med at komme over kanten et par gange. Ja, ved hvad I tænker, men den er god nok….. Ikke til at tage fejl af hendes lyde og rystelser.. Så var det min tur og hold da op det var en oplevelse. Hun kan altså noget med hendes tunge når hun tager den dybt og med de yndigste øjne som ser op på en. På med gummi og en meget godkendt ridetur. Hun blev lagt på brikken og mig stående. Hun var vild tændt og også der hjalp hun til et par gange. Afslutning hvor jeg ville og et efterfølgende bad sammen. Fik lige hils på Ammy og hun kunne godt høre at vi havde hygget os og lovede hende en lignende tur næste gang. Der blev ikke set på uret og tror da nok vi gik over tid…. Absolut et meget godkendt besøg og vil anbefale det til enhver tid.

På klinik med indgang fra stor gade men gemt væk inde bagved.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del7100 skrev, den 30.7.2025 at 19:31:

Besøgte stedet i dag uanmeldt. Det var Bow som lukkede op. Og det var heldigt for mig. Fik bestilt 30 min og gik i bad. Startede med dybe kys og så fik hun en slikketur hvor hun selv hjalp til med at komme over kanten et par gange. Ja, ved hvad I tænker, men den er god nok….. Ikke til at tage fejl af hendes lyde og rystelser.. Så var det min tur og hold da op det var en oplevelse. Hun kan altså noget med hendes tunge når hun tager den dybt og med de yndigste øjne som ser op på en. På med gummi og en meget godkendt ridetur. Hun blev lagt på brikken og mig stående. Hun var vild tændt og også der hjalp hun til et par gange. Afslutning hvor jeg ville og et efterfølgende bad sammen. Fik lige hils på Ammy og hun kunne godt høre at vi havde hygget os og lovede hende en lignende tur næste gang. Der blev ikke set på uret og tror da nok vi gik over tid…. Absolut et meget godkendt besøg og vil anbefale det til enhver tid.

På klinik med indgang fra stor gade men gemt væk inde bagved.

Du har ret hun kommer nemt og det er bestemt ikke fake hun bliver også så ualmindelig feddet/ våd af gel ikke er nødvendigt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...