Le courvoisier 869 Skrevet mandag klokken 19:24 Forleden dag så jeg annoncen om denne ung dansk pige, @Nora Sommer men selvom jeg ikke kunne finde anmeldelser af hende, virkede annoncen ægte for mig, så jeg sendte en besked herinde til hende for at få en aftale på plads. Da billederne i annoncen ikke viser Noras ansigt vidste jeg ikke hvem jeg skulle møde, men da døren gik op blev jeg glædeligt overrasket , der stod en utroligt smuk og ung lyshåret kvinde med flotte øjne og et stort smil på. Nora Sommer er virkelig sød og rar og har en meget lækker fast model krop. Alt føltes meget ægte med hende. Hun er meget sensuelt og forførende. Hele oplevelsen føltes som en GFE i topklasse. Nora Sommer er en kvinde man skal nyde og udforske. Jeg håber hun snart er aktiv igen så at jeg kan genbesøge hende. Oplevelsen var helt i TOP! Desværre har jeg ikke en søgbar link. 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skarty 1 Skrevet mandag klokken 19:53 Meget misundelig, håber jeg får chancen en dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 913 Skrevet mandag klokken 19:56 Jeg har selv skrevet lidt med Nora Summer og jeg har bare ikke få min kalender til at gå op med hendes. Hun ser absolut lækker ud! Fantastisk, at du havde et godt besøg .. Glæder mig til at det bliver min tur! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 869 Skrevet mandag klokken 20:08 udinaturen skrev, for 9 minutter siden: Jeg har selv skrevet lidt med Nora Summer og jeg har bare ikke få min kalender til at gå op med hendes. Hun ser absolut lækker ud! Fantastisk, at du havde et godt besøg .. Glæder mig til at det bliver min tur! Tak- ja, hun er også naturlig smuk - wow-! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora Sommer 36 Skrevet mandag klokken 20:16 Så sødt! tak for de pæne ord @Le courvoisier ! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas91 20 Skrevet mandag klokken 21:29 Det lyder godt, jeg skulle også have haft en aftale med hende, men desværre kunne vi ikke få kalenderen til at passe, det ærger mig meget, må se om jeg ikke kan finde en anden dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 45 Skrevet tirsdag klokken 07:20 wow.. tak for anmeldelsen jeg har også skrevet med nora og glæder mig nu endnu mere til at hun visitter københavn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 461 Skrevet tirsdag klokken 07:54 Er der mon et link:-)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora Sommer 36 Skrevet tirsdag klokken 08:14 Aarhusbanditten skrev, for 18 minutter siden: Er der mon et link:-)? Annoncerer kun sjældent. Foretrækker at lave aftaler gennem privat besked herinde ved kemi/hvis man søger det samme 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg