Hop til indhold
Stenbukken4700

Piger i København på gaden

Recommended Posts

Jeg har ikke set noget til opslag de sidste 8  måneder med de piger i Sydhavnsgade og i Fælleparken , det er slut med piger som man kan mødes med og ha sex der ?? eller er det kun når det er sommer de er aktive .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Legendariske Emma gjorde Fælledparken til den frækkeste legeplads ! Hun havde en pæn stor fanskare herinde. Hun var mest aktiv i sommermånederne i 20’, 21’ & 22. 

Helt vild fræk petite ung studine pige som kunne sit kram, kun iført sommerkjole og medbringende en klapstol. Shit der blev slikket og kneppet igennem den sommer

Hun er desværre over the hills, eller hun ku’ finde ud af at stoppe mens legen var god

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke set Sydhavnspigen i år eller sidste år. Kører tit den vej hvor hun stod.

Pigerne i parkerne (Emma i Fælledparken, Eevie i Valbyparken) droppede vist konceptet efter deres steder blev overrendt af nysgerrige. Der kommer dog af og til annoncer op om piger der tilbyder noget udendørs hvis du holder øje med annoncelight.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dingdongdonkeykong skrev, den 5.5.2025 at 23:17:

Legendariske Emma gjorde Fælledparken til den frækkeste legeplads ! Hun havde en pæn stor fanskare herinde. Hun var mest aktiv i sommermånederne i 20’, 21’ & 22. 

Helt vild fræk petite ung studine pige som kunne sit kram, kun iført sommerkjole og medbringende en klapstol. Shit der blev slikket og kneppet igennem den sommer

Hun er desværre over the hills, eller hun ku’ finde ud af at stoppe mens legen var god

Åhhh Emma hende savner jeg både i fælledeparken men også de timer vi brugte i lejligheder. Suk. Hun var mit første crush. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...