Stenbukken4700 436 Skrevet mandag klokken 16:01 Jeg har ikke set noget til opslag de sidste 8 måneder med de piger i Sydhavnsgade og i Fælleparken , det er slut med piger som man kan mødes med og ha sex der ?? eller er det kun når det er sommer de er aktive . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 106 Skrevet mandag klokken 17:35 Fælledparken, det lyder spændende, troede kun det var mænd der. Fortæl gerne lidt om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 802 Skrevet mandag klokken 19:14 Har heller aldrig hørt om fælledparken og piger. ved der går nogle enkelte på vesterbro, men der er næste også garanti for at du bliver snydt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dingdongdonkeykong 8 Skrevet mandag klokken 21:17 Legendariske Emma gjorde Fælledparken til den frækkeste legeplads ! Hun havde en pæn stor fanskare herinde. Hun var mest aktiv i sommermånederne i 20’, 21’ & 22. Helt vild fræk petite ung studine pige som kunne sit kram, kun iført sommerkjole og medbringende en klapstol. Shit der blev slikket og kneppet igennem den sommer Hun er desværre over the hills, eller hun ku’ finde ud af at stoppe mens legen var god Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 436 Skrevet mandag klokken 21:47 Hvad med de piger i Sydhavnsgade er de der forsat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9799 Skrevet for 10 timer siden Jeg har ikke set Sydhavnspigen i år eller sidste år. Kører tit den vej hvor hun stod. Pigerne i parkerne (Emma i Fælledparken, Eevie i Valbyparken) droppede vist konceptet efter deres steder blev overrendt af nysgerrige. Der kommer dog af og til annoncer op om piger der tilbyder noget udendørs hvis du holder øje med annoncelight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper_ 279 Skrevet for 5 timer siden Dingdongdonkeykong skrev, den 5.5.2025 at 23:17: Legendariske Emma gjorde Fælledparken til den frækkeste legeplads ! Hun havde en pæn stor fanskare herinde. Hun var mest aktiv i sommermånederne i 20’, 21’ & 22. Helt vild fræk petite ung studine pige som kunne sit kram, kun iført sommerkjole og medbringende en klapstol. Shit der blev slikket og kneppet igennem den sommer Hun er desværre over the hills, eller hun ku’ finde ud af at stoppe mens legen var god Åhhh Emma hende savner jeg både i fælledeparken men også de timer vi brugte i lejligheder. Suk. Hun var mit første crush. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3189 Skrevet for 2 timer siden Emma Nature var en studine Dogging legende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg