Hop til indhold

Piger i København på gaden

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke set noget til opslag de sidste 8  måneder med de piger i Sydhavnsgade og i Fælleparken , det er slut med piger som man kan mødes med og ha sex der ?? eller er det kun når det er sommer de er aktive .

Skrevet

Fælledparken, det lyder spændende, troede kun det var mænd der.

Fortæl gerne lidt om det.

Skrevet

Har heller aldrig hørt om fælledparken og piger. 

ved der går nogle enkelte på vesterbro, men der er næste også garanti for at du bliver snydt :)

Skrevet

Legendariske Emma gjorde Fælledparken til den frækkeste legeplads ! Hun havde en pæn stor fanskare herinde. Hun var mest aktiv i sommermånederne i 20’, 21’ & 22. 

Helt vild fræk petite ung studine pige som kunne sit kram, kun iført sommerkjole og medbringende en klapstol. Shit der blev slikket og kneppet igennem den sommer

Hun er desværre over the hills, eller hun ku’ finde ud af at stoppe mens legen var god

Skrevet

Jeg har ikke set Sydhavnspigen i år eller sidste år. Kører tit den vej hvor hun stod.

Pigerne i parkerne (Emma i Fælledparken, Eevie i Valbyparken) droppede vist konceptet efter deres steder blev overrendt af nysgerrige. Der kommer dog af og til annoncer op om piger der tilbyder noget udendørs hvis du holder øje med annoncelight.

Skrevet
Dingdongdonkeykong skrev, den 5.5.2025 at 23:17:

Legendariske Emma gjorde Fælledparken til den frækkeste legeplads ! Hun havde en pæn stor fanskare herinde. Hun var mest aktiv i sommermånederne i 20’, 21’ & 22. 

Helt vild fræk petite ung studine pige som kunne sit kram, kun iført sommerkjole og medbringende en klapstol. Shit der blev slikket og kneppet igennem den sommer

Hun er desværre over the hills, eller hun ku’ finde ud af at stoppe mens legen var god

Åhhh Emma hende savner jeg både i fælledeparken men også de timer vi brugte i lejligheder. Suk. Hun var mit første crush. 

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 9 timer siden:

de sidste år har der været der om sommeren 

Nej ikke sidste år i 2024 det var i 2023 sidst og der opstod meget fokus lokalt fordi nogen unge fyre agerede truende og lokale mente at de havde noget med gadepigerne at gøre nok også derfor at de blandt andet forsvandt fra gadebilledet i 2024. 

og Emma i fælledparken var tilbage i sommeren 2022 og kun 2-3 gange så stoppede hun og er ikke hørt fra siden. 

Stenbukken4700 skrev, for 9 timer siden:

Så ingen piger i Sydhavnsgade mere ?

Det er ret meget det Laursen allerede skrev. 

Lauersen skrev, den 7.5.2025 at 09:30:

Jeg har ikke set Sydhavnspigen i år eller sidste år. Kører tit den vej hvor hun stod.

Og jeg bor i bydelen og kan understøtte ham i at jeg hverken har set hende eller andre gadepiger der hele sidste år eller i år. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 8 timer siden:

Nej ikke sidste år i 2024 det var i 2023 sidst og der opstod meget fokus lokalt fordi nogen unge fyre agerede truende og lokale mente at de havde noget med gadepigerne at gøre nok også derfor at de blandt andet forsvandt fra gadebilledet i 2024. 

og Emma i fælledparken var tilbage i sommeren 2022 og kun 2-3 gange så stoppede hun og er ikke hørt fra siden. 

Det er ret meget det Laursen allerede skrev. 

Og jeg bor i bydelen og kan understøtte ham i at jeg hverken har set hende eller andre gadepiger der hele sidste år eller i år. 

Hun (Sydhavns pigen) har skiftet arbejdsplads til Bremen. Lige nu er hun på barselsorlov.

Tror ikke at hun kommer retur desværre 

Redigeret af Jack D

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 15 timer siden:

Så de er tilbage på Vesterbro fra Sydhavnen 

Hvem er tilbage? Dit indlæg er lidt kort og svært at forstå :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.